آموزش تبلیغ کانال یوتیوب در اینستاگرام – آپدیت 2024

در این وبلاگ شیوه درست تبلیغ کانال یوتیوب در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. سوال این نیست که آیا کانال یوتیوب خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید یا خیر، سوال این است که چگونه به بهترین شکل کانال یوتیوب خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید.

اینستاگرام دارای بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که آن را به یکی از محبوب‌ترین و موثرترین پلتفرم‌ها برای ارتقای کسب و کار تبدیل می‌کند. به علاوه، کاربران به طور متوسط ​​11.7 ساعت در ماه را در این پلتفرم وقت سپری می‌کنند، به این معنی که اگر در مورد نحوه تبلیغ یوتیوب باهوش باشید و آن را به خوبی بشناسید، می‌توانید به مخاطبان فعال دسترسی پیدا کنید، آنها را به کانال خود هدایت کنید و به سابسکرایبر وفادار خود تبدیل کنید.

در این مقاله، ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک کانال یوتیوب را در اینستاگرام با هفت نکته کاربردی به بهترین شکل تبلیغ کنید. با ما همراه باشید …

‌‌‌

  1. پروفایل‌های اینستاگرام و یوتیوب خود را مدیریت کنید
  2. ویدئوها و عکس های تیزر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید
  3. محتوای پشت صحنه را به اشتراک بگذارید
  4. با استفاده از استوری اینستاگرام جلب توجه کنید
  5. با فالوورهای خود درگیر شوید
  6. از Analytics غافل نشوید
  7. از ریلزهای اینستاگرام استفاده کنید

‌‌‌

1. پروفایل‌های اینستاگرام و یوتیوب خود را مدیریت کنید

اگر قصد دارید بازاریابی جدی در اینستاگرام انجام دهید، پروفایل اینستاگرام شما باید در چشم مخاطب عالی به نظر برسد. کاربران قبل از رفتن به کانال یوتیوب شما پروفایل اینستاگرام شما را بررسی می کنند، بنابراین باید ابتدا این پروفایل به خوبی بهینه شده و پر از اطلاعات مفید باشد تا مخاطب اینستاگرام ترغیب شود پا به کانال یوتیوب شما بگذارد.

خب این امر چگونه اتفاق می‌افتد؟

  • از استفاده از نقطه یا خط تیره در نام اینستاگرام خود اجتناب کنید. یک نام کاربری ساده و جذاب برای افراد راحت‌تر در خاطر می‌ماند و بعدا هم راحت‌تر جستجو می‌شود.
  • بیوگرافی شما ابزار قدرتمندی است که به مردم اجازه می‌دهد بدانند شما در چه موضوع تولید محتوا می‌کنید. آن را مختصر و مفید نگه دارید و از کلمات کلیدی استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان به طور اجمالی موضوع را درک کنند.
  • از یک عکس پروفایل واضح و قابل تشخیص و باکیفیت استفاده کنید. این می‌تواند لوگوی برند شما، تصویر شخصی شما یا چیزی باشد که موضوع محتوای شما را نشان می‌دهد.
  • بهترین استوری‌های خود را در هایلایت‌ها سازماندهی کنید که جنبه‌های کلیدی محتوای شما را نشان می‌دهد. این یک راه عالی برای نمایش محتوای برتر شما به بازدیدکنندگان است.
  • از لینک کردن کانال یوتیوب در بیو اینستاگرام خود به طور موثر استفاده کنید. استفاده از کوتاه‌کننده‌های لینک‌ها را هم در نظر بگیرید تا در صورت نیاز چندین لینک را بتوانید به اشتراک بگذارید و کاربران را به وب‌سایت، کانال یا سایر مقاصد مهم خود هدایت کنید.
  • از هشتگ ها در بیو استفاده کنید. اگر هشتگ‌های مناسبی برای نشان دادن کسب و کار یوتیوب خود دارید، باید در بیو اینستاگرام شما نیز گنجانده شوند.

با بهینه کردن این موارد برای تبلیغ کانال یوتیوب در اینستاگرام ، حالا ایستگاه بعدی پروفایل یوتیوب شما است.

بنابراین، برای شروع تبلیغات خود به پروفایل‌های جذاب و بهینه شده YouTube و Instagram نیاز دارید.

‌‌‌‌‌

2. فیلم‌ها و عکس‌های تیزر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

اگر اهل یوتیوب هستید، می‌دانید که چقدر مهم است که تیزرهای مربوط به ویدیوهای آینده خود را در پیج اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و مردم را تشویق به تماشا در یوتیوب کنید. اینستاگرام بهترین مکان برای اینکار است! چه معرفی محصول باشد یا یک ویدیوی ایونت. یک تیزر کوتاه و با کیفیت سریع بسازید و آن را با دنبال‌کنندگان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

‌‌

3. محتوای پشت صحنه را منتشر کنید

یکی دیگر از راه‌های تبلیغ ویدیوی یوتیوب در اینستاگرام از طریق فیلم‌های پشت صحنه است. محتوای پشت صحنه برای جلب توجه، ایجاد کنجکاوی و هیاهو  فوق‌العاده هستند. یک راه عالی برای تبلیغ کانال یوتیوب در اینستاگرام.

بسیاری از دنبال‌کنندگان می‌خواهند بدانند یوتیوبرهای مورد علاقه‌شان چگونه ویدیوهای خود را می‌سازند و در پشت صحنه آنها چه می‌گذرد.

هنگام تصویربرداری از محتوای پشت صحنه، توصیه می‌کنیم نکات زیر را در نظر بگیرید. ابتدا سعی کنید از قبل برنامه‌ریزی کنید. قبل از عکاسی، یک طرح کلی از آنچه می‌خواهید ثبت کنید، ایجاد کنید. جریان طبیعی فرآیند را مختل نکنید یا توجه سوژه اصلی را پرت نکنید.

‌‌

4. با استفاده از استوری اینستاگرام جلب توجه کنید

آیا می‌دانستید که 86.6 درصد از کاربران اینستاگرام هر روز استوری منتشر می‌کنند؟ این آمار یک معدن طلا برای کاربران یا مشاغلی است که به دنبال جذب دنبال کننده و بازدیدهای بیشتر در کانال یوتیوب خود با استفاده از استوری اینستاگرام هستند.

ایده های مختلف استوری اینستاگرام از این قرار است:

  • پیوند “Swipe Up”: اگر به ویژگی “Swipe Up” دسترسی دارید، از آن برای هدایت بینندگان مستقیماً به آخرین ویدیو یا کانال خود استفاده کنید.
  • Shoutouts: به دیگر کانال‌های یوتیوب یا کریتورهایی که دوستشان دارید، کانکشن بدهید. آنها ممکن است لطف خود را برگردانند، و هر دو شما مخاطبان جدیدی به دست خواهید آورد.
  • تیزرهای شمارش معکوس: با شروع شمارش معکوس برای انتشار ویدیوی آتی خود، انتظار ایجاد کنید.
  • پشت صحنه: دنبال کنندگان خود را به پشت صحنه فرآیند ساخت ویدیوی یوتیوب خود ببرید. برای ایجاد حس ارتباط با مخاطبان، تکه‌هایی از صحنه‌های خنده دار را نشان دهید.
  • ریلزهای هایلایت شده: این ریلزها و استوری‌ها مضمونی از بهترین ویدیوهای یوتیوب شما باشد. به این ترتیب، بازدیدکنندگان جدید می‌توانند به سرعت محتوای برتر شما را ببینند و جذب شوند.
  • نظرسنجی‌ها و آزمون‌ها: از نظرسنجی‌ها و آزمون‌های تعاملی در استوری‌های خود استفاده کنید تا مخاطبان خود را درگیر نگه دارید.

‌‌

5. با فالوورهای خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید

هنگام تبلیغ کانال یوتیوب در اینستاگرام ، به یاد داشته باشید که این یک ارتباط یک طرفه نیست! نکته کلیدی این است که تعاملی داشته باشید و با مخاطبان خود ارتباط واقعی ایجاد کنید. تعامل به معنای چیزی بیشتر از حذف یک «متشکرم» ساده در پاسخ به نظرات است. در حالی که قدردانی امری کلیدی است، آن را تا حدی بالا ببرید – سوالات آنها را بررسی کنید، از آنها بپرسید که چه نوع محتوایی را دوست دارند و ویدیوهای هیجان انگیز دیگری را توصیه کنید.

شما باور نمی‌کنید که چگونه تنها یک نظر می‌تواند تعامل محتوا را افزایش دهد.

‌‌‌

6. از Analytics غافل نشوید

تبلیغات عالی هستند. اما اگر فقط بدون توجه به عملکرد بازاریابی اینستاگرام خود تبلیغ کنید، هرگز واقعاً متوجه نخواهید شد که آیا این کار برای شما مفید است یا خیر.

باید عملکرد را اندازه‌گیری کنید تا ببینید آیا این همه تلاش و هزینه نتیجه می‌دهد یا خیر. برای مثال، تفاوت بازدیدها را قبل و بعد از تبلیغات اینستاگرام بررسی کنید تا ببینید آیا واقعاً ترافیک بیشتری را به همراه دارد یا خیر.

7. از ریلزهای اینستاگرام استفاده کنید

می‌توانید از Reels برای ارائه تیزر یا نگاهی پنهانی به ویدیوهای یوتیوب خود استفاده کنید و باعث ایجاد هیجان و کنجکاوی در بینندگان شود. ریلزهای خود را در قسمت‌های مختلف پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و دیگران را نیز تشویق کنید تا آنها را به اشتراک بگذارند. ریلزها ها اغلب تعاملات بیشتری مانند نظرات، لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها ایجاد می‌کنند و جامعه حمایتی را تقویت می‌کنند.

‌‌‌

بیشتر بخوانید:

توضیح الگوریتم اینستاگرام در سال 2024 – افزایش فالوور اینستاگرام

کپی رایت اینستاگرام و چگونگی حل مشکل کپی رایت

تغییرات جدید و مهم الگوریتم اینستاگرام (2023)

حفاظت و کپی رایت اینستاگرام – Instagram Copyright

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025