یوتیوب نکات مفید و جدیدی را درباره رشد کانال یوتیوب به اشتراک گذاشت

یوتیوبر و کارمند شرکت یوتیوب به نام  Liaison Rene Ritchie (رنه ریچی)  اکنون طیفی از اطلاعات و نکته های مفید را از طریق Shorts برای رشد کانال یوتیوب به اشتراک می‌گذارد و عکس‌های فوری سریعی از دانش خود در مورد عناصر مختلف ارائه می‌کند. نکات جالبی گفته شده که ذکر آن خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید …

 

🙋 پرسش و پاسخ 1: «می‌دانم که یوتیوب می‌گوید اکثر بازدیدهای Shorts از فیدهایی می‌آیند که هیچ تامنیلی وجود ندارد، اما من بیشتر بازدیدهای Shorts خود را از «جستجو» دریافت می‌کنم و می‌خواهم تامنیل سفارشی در آنجا داشته باشم!»

– من این موضوع را برای رشد کانال یوتیوب زیاد می‌شنوم. شورت‌ها می‌توانند در جستجو، در صفحه اصلی و خود کانال یا در مکان‌های دیگری که می‌توانید آنها را مرور کنید، مانند فید Subs ظاهر شوند. برخی از کریتورها دوست دارند همه چیز را سفارشی کنند، در حالی که برخی دیگر واقعاً دوست دارند که پست‌های کوتاه، سریع‌تر و آسان‌تر از طولانی‌ داشته باشند، و نگران هستند که تامنیل رقابتی شوند و همه را مجبور به ارسال کنند. ما به شما می گوییم زمان‌تان را به آنها اختصاص دهید، آنها را کند و سنگین کنید و خیلی سریع اقدام به انتشار شورت‌ها نکنید.

🙋 پرسش و پاسخ 2: «شما می‌گویید که اگر سازندگان یک ویدیوی خارج از موضوع بسازند، الگوریتم همچنان سعی می‌کند مخاطبی برای آن پیدا کند، اما همچنین در جای دیگر می‌گویید که بهترین راه برای رشد این است که به ساختن ویدیوهایی با موضوع مشابه ادامه دهید، خب کدام درست است؟”

سوال عالی! و پاسخ ظریف برای رشد کانال یوتیوب – اگر هدف شما این است که کانال خود را با بیشترین سرعت ممکن رشد دهید، یکی از بهترین راه‌ها این است که مطمئن شوید همه کسانی که آخرین ویدیوی شما را دوست داشتند، ویدیوی مشابه یا دنباله‌دار دیگری از شما دریافت خواهند کرد. این به تثبیت تخصص و ارزش برند شما برای موضوع کمک می‌کند و به افراد این فرصت را می‌دهد که زیاده‌روی کنند، که یک سیگنال قوی است که از محتوای شما لذت می‌برند. شما نمی‌خواهید ویدیوهایتان کهنه شوند، بنابراین باید به نوآوری در مورد موضوع خود ادامه دهید، اما اگر حداکثر رشد را می‌خواهید، این یک استراتژی خوب برای آن است! اگر تنوع و فضای بیشتری برای آزمایش می خواهید، می توانید هر چیزی که دوست دارید پست کنید. مخاطبان فعلی شما ممکن است به آن علاقه نداشته باشند، بنابراین یافتن مخاطبانی که هستند، ممکن است بیشتر طول بکشد، و ممکن است در حال رقابت با متخصصان معتبر و ارزشمند در آن موضوعات دیگر باشید، بنابراین ممکن است پیدا کردن تقاضا سخت‌تر باشد، اما پاداش به طیف گسترده‌تری می‌رسد. طیف وسیعی از افراد و به طور بالقوه کشف موضوعات جدید و کم استفاده برای تکیه بر آن در کانال های مشابه یا دیگر. به عبارت دیگر، شما می توانید هر یک از این رویکردها را انتخاب کنید، اما همراستایی اولیه با انتظارات در مورد انتخاب خود، از ناامیدی بعدی جلوگیری می کند!

🙋 پرسش و پاسخ 3: “حالا که ما بالاخره تست Thumbail A / B را داریم، تست A / B برای تایتل / عنوان کجاست! می آید؟”

آه واقعا! در حال حاضر این سوال خیلی زیاد است! پس از تقریباً یک سال آزمایش، سیستم تامنیل تنها ماه گذشته به طور کامل برای همه سازندگان با دسترسی به ویژگی های پیشرفته منتشر شد.  بنابراین، یوتیوت گفته تمام درخواست ها برای تست همین آزمایش را برای عنوان هم کار می کند.

📈 نکته: یکی از محبوب‌ترین و مختصرترین روش‌های جدید من برای توضیح الگوریتم  از Todd Beaupré، مدیر ارشد رشد و اکتشاف YouTube است. او اخیراً از آن به عنوان “شفادهی خودکار” یاد کرد و من آن را دوست داشتم. درست همانطور که ممکن است از یک فیلم لذت ببرم و سپس آن را به گروهی از دوستان توصیه کنم که می‌دانم از آن نوع فیلم‌ها نیز لذت می‌برند، الگوریتم تلاش می‌کند ببیند چه کسی با یک توصیه راضی شده است و سپس افراد مشابه دیگری را که ممکن است به طور مشابه راضی باشند را مشخص کند. به‌عنوان یک کریتور، فکر کردن به آن به این شکل مرا به یاد توصیه‌های قبلی می‌اندازد که واقعاً دوست داشتم – اگر در تعیین عنوان یک ویدیو مشکل دارید، بفهمید که چگونه می‌توانید به یک دوست در مورد آن بگویید و ببینید آیا این کار درست است یا خیر. یک عنوان! 

‌رشد کانال ی وتیوب

رشد کانال یوتیوب در سال 2024 | بایدها و نبایدها

۱۸ سوال محبوب درباره رشد کانال یوتیوب و پاسخ هوش مصنوعی

راهنمای کامل استفاده از کامیونیتی پست در سال ۲۰۲۳ و رشد کانال یوتیوب 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025