۱۲ مدل تامنیل یوتیوب که مردم دوست دارند روی آن کلیک کنند

به ایده‌های تازه برای تامنیل یوتیوب خود نیاز دارید؟ این سبک های تصویری محبوب را ببینید تا بتوانید از محتوای خود بازدید بیشتری داشته باشید!
وقتی می‌خواهید بازدیدهای بیشتری از یوتیوب داشته باشید، طراحی تامنیل یوتیوب جذاب و باکیفیت منطقی است. و خب قطعا طراحی تصاویری که هزاران نفر را در سطحی عمیق و احساسی درگیر کند، دشوار است. چالش‌هایی در این راه وجود دارد، مانند تمام شدن ایده‌ها …

اگر ایده هایتان تمام شده است، به مطلب درستی آمده‌اید. در این وبلاگ، ۱۲ مدل تامنیل یوتیوب را به اشتراک می‌گذاریم که مردم دوست دارند روی آن کلیک کنند! با من همراه باشید.

1• قالب One-Question

یکی از راه‌های علاقه‌مند کردن مردم به تامنیل یوتیوب شما، نمایش یک سوال است که آنها را به فکر فرو ببرد. مثال: آیا می‌توانم در حال حاضر با درآمد فعلی خود خانه‌ای بخرم؟  آیا خوردن محصولات ارگانیک سلامت من را متحول می‌کند؟ … هر چه سوال به مخاطب شما مرتبط‌تر باشد، احتمال کلیک کردن آنها بیشتر است!

یا «آیا شورت‌های یوتیوب بیشتر از TikTok به ما پول پرداخت می‌کنند؟» و این قطعاً یک موضوع داغ برای بینندگان است … 😉👇

2• حقایق و آمار

ما اغلب می‌گوییم که بهترین تامنیل یوتیوب با جذابیت عاطفی خود, افراد را جذب می‌کنند. اما برای برخی از بینندگان، حقایق و آمار نیز می‌تواند فریبنده باشد! این روش در کانال‌ها و موضوعاتی که به اعداد و داده‌ها متکی هستند، مانند ورزش، علم و تاریخ، به خوبی جواب می‌دهد.

3• مقایسه قبل و بعد

تامنیل یوتیوبی که یک شی یا مکان را در حالت قبل و بعد از آن مقایسه می‌کنند – برای مثال یک اتاق خالی یا یک باغ خراب – شک نکنید که یک برد فوری در یوتیوب است. مردم عاشق دیدن دگرگونی‌ها هستند، به‌ویژه زمانی که شکل نهایی از حالت اصلی دور باشد. وقتی این دگرگونی را در یک تامنیل نشان می‌دهید، به بینندگان ثابت می‌کنید که این ویدیو ارزش دیدن دارد.

به عنوان مثال، به این تصویر کوچک از ویدیوی برناردو باکالهاو، نگاهی بیندازید. عکس‌های قبل و بعد این ون حتی نزدیک هم نیستند! با چنین ارتقای زیبایی، نمی‌توانید این ویدیو را نگاه نکنید! 😍👇

4• مقایسه‌ای «Versus»

تامنیل یوتیوب که از قالب « Versus » پیروی می‌کنند، دو مورد را در یک دسته مقایسه می‌کنند. به عنوان مثال، ممکن است دو بازی ویدیویی در مورد اکشن و مبارزه‌ای یا مقایسه دو ماشین لباسشویی را نمایش دهید. در هر دو مورد، به بینندگان کمک می‌کنید بفهمند چه چیزی مقایسه می‌شود و چرا باید به آن اهمیت دهند.

کانال Vox یک مثال عالی برای این موضوع دارد. آنها یک ویدیوی عالی را در مقایسه ترن هوایی های دهه 1800 با آنهایی که امروز سوار می شویم انجام دادند، و شما می توانید تفاوت را فقط با نگاه کردن به تامنیل یوتیوب آنها ببینید.

5• نقل قول‌ها 

اگر می‌خواهید متنی را روی یک تامنیل یوتیوب قرار دهید، نقل قول یا صدایی را از خود ویدیو در نظر بگیرید. این به بینندگان پیش‌نمایش ظریفی از آنچه که هنگام کلیک کردن باید انتظار داشته باشند، می‌دهد. به علاوه، هر چه این نقل قول و متن جالب‌تر باشد، ویدیو جذاب‌تر می‌شود.

مدرک می خواهید؟ این ویدیو از Alpha Leaders درباره اخلاق کاری باورنکردنی کوبی برایانت است. تامنیل اما یک واقعیت کمتر شناخته شده را فاش می‌کند و ادعا می‌کند که او روزانه چهار ساعت می‌خوابید تا تمرینات بسکتبال طولانی‌تر و سخت‌تری انجام دهد. این ویدیو 3.4 میلیون بازدید داشته است! 🤩👇

6• Headshot شخصی

آیا می‌دانستید که هد شات‌ها فقط برای ولاگرها یا کریتورهایی که یک برند شخصی می‌سازند نیست؟ گاهی اوقات، نشان دادن صورت خود در یک تامنیل یوتیوب منطقی است.

اما این چیزی بیش از نشان دادن حالات چهره دراماتیک است. برای جالب نگه داشتن، اکثر افراد اطراف صورت خود را ویرایش می‌کنند تا یک پیچ و تاب منحصر به فرد را در ویدیو منتقل کنند و بازدیدهای بیشتری داشته باشند.

این همان کاری است که شلبی چرچ برای ویدیوی وایرالی خود انجام داد، “من یک هفته عینک هوشمند 600 دلاری را امتحان کردم.” تصویر تامنیل صورت او را نشان می‌دهد، اما برخی از تصاویر هولوگرام مانند را نیز نشان می‌دهد که از عینک او بیرون می‌زند. این قطعا جذاب تر است!

7• صحنه های دراماتیک / اکشن زنده

آیا در یوتیوب ویدیوهای اکشن می‌سازید؟ اگر چنین است، می‌خواهید تامنیل یوتیوب شما حالتی مشابه داشته باشد. سعی کنید از هیجان انگیزترین صحنه ویدیوی خود عکس بگیرید، سپس کل تصویر را ویرایش کنید تا پررنگ، رنگارنگ و ماجراجویانه به نظر برسد. این رویکرد ویدیوی شما را از رقبا متمایز می‌کند!

MrBeast در ساخت تامنیل های لایو اکشن متخصص است، بنابراین با بررسی تامنیل زیر، از او پیروی کنید …

8• محصولات ویژه

اگر یک کانال فنی، کانال بازی یا به طور کلی دوست دارید کالاهای جدید را مرور کنید، نمایش محصولات در تامنیل ایده خوبی است. می‌توانید در مورد جدیدترین ریمل، خوشبوترین شمع‌ها یا بهترین ماهیتابه‌ها برای تفت دادن استیک صحبت کنید. در هر صورت، نمایش یک محصول و کاال در تامنیل یوتیوب شما به بینندگان کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند که کلیک کنند یا خیر.

به عنوان مثال، به تصویر زیر نگاه کنید. Mrwhosetheboss یک میز پر از کنسول های نینتندو دارد و احتمالاً می توانید حدس بزنید که او در این ویدیو همه آنها را بررسی می‌کند. دیدن همه آن کنسول‌ها هیجان انگیز است زیرا می‌دانید که یک بررسی عمیق در راه است!

9• شوخ‌طبعی / طنز

عنوان و تامنیل یوتیوب خنده‌دار می‌تواند بینندگان را به روشی خوب غافلگیر کند. بیننده با شوخی شما می‌خندد و شاید در ابتدا بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، اما این دقیقاً همان نوع واکنشی است که شما می‌خواهید – شاید بینندگان از کاری که انجام می‌دهند دست بردارند و به ویدیوی شما فکر کنند. این اولین قدم برای کلیک کردن آنهاست.

اگر به الهام و ایده نیاز دارید، Kelly Stamps برخی از شوخ‌ترین تامنیل های یوتیوب را دارد.

10• مناظر

طبیعت راهی برای جذب همه ما دارد، از صخره‌های قرمز در آریزونا گرفته تا آب‌های آبی شفاف جامائیکا. مردم هزاران مایل سفر می‌کنند تا آن شگفتی‌ها را ببینند، بنابراین نشان دادن کمی طبیعت در تامنیل یوتیوب شما ضرری ندارد. به مثال نیاز دارید؟ DownieLive یکی از بهترین تامنیل‌ها ی طبیعت محور را در حال حاضر در یوتیوب دارد.

11• لحظات احساسی

اگر در حال برنامه‌ریزی یک ویدیوی صمیمانه هستید، فراموش نکنید که یک لحظه احساسی را نیز به تامنیل یوتیوب خود اضافه کنید. مردم عاشق دیدن کارهای خوب، اعمال محبت آمیز تصادفی یا لحظات زیبا بین کودکان و حیوانات هستند. این ثابت می‌کند که کمی احساسات می‌تواند شما را در یوتیوب بسیار بالا ببرد!

به عنوان مثال، تامنیل زیر را که در آن پدربزرگ ماشین رویایی خود را دریافت می‌کند، بررسی کنید …

12• آموزش / How-to

به هر حال ساختن تامنیل یوتیوب برای آموزش ها آسان نیست. از یک طرف، شما می‌خواهید تصویر آنچه را که در ویدیو اتفاق می‌افتد، منتقل کند، که یک درس گام به گام است. از طرف دیگر، شما نمی‌خواهید خود عکس بی‌مزه یا خسته کننده باشد. پس باید چه کار کرد؟

‌‌

تامنیل یوتیوب شما, نقش مهمی در دریافت بازدید بیشتر شما دارند، بنابراین در مورد هر یک حساسیت به خرج دهید. اطمینان حاصل کنید که تامنیل یوتیوب بازتاب دقیقی از ویدیو است و افراد را با تصاویر، سوالات، آمار و مضامین احساسی خیره کننده به سمت خود می‌کشاند. و اگر ایده هایتان تمام شد، به این وبلاگ ما بازگردید تا دوباره الهام بگیرید!

برای آشنایی بیشتر با تامنیل های یوتیوب, بیشتر بخوانید:

نکات مهم در ساخت تامنیل ویدیوهای یوتیوب

استفاده از قانون یک سوم در طراحی تامنیل یوتیوب

قوانین یوتیوب برای تامنیل ویدیوها چیست؟

بهترین برنامه های ساخت تامنیل یوتیوب

انتخاب تامنیل برای شورت ویدیوها برای کاربران iOS راه اندازی شد

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025