چهار عادتی که برای موفقیت در یوتیوب نیاز دارید + فایل صوتی

اگر به تازگی شروع به کار در یوتیوب کرده‌اید یا مدتی است که محتوای خود را در این پلتفرم منتشر کرده‌اید و می‌خواهید اصول اولیه را یاد بگیرید و به روز باشید و به موفقیت در یوتیوب دست پیدا کنید، نکاتی که در این وبلاگ گفته می‌شود، برای شما مناسب است.

با این چهار عادت موفقیت در یوتیوب را به دست بیاورید

آیا حدس می‌زنید که میانگین یک کانال با 1000 تا 10000 سابسکرایبر، چند ویدیو آپلود کرده است؟

152

شاید با اولین ویدیوی خود به موفقیت در یوتیوب دست پیدا کنید، اما احتمالاً نه. خیلی اوقات این اتفاق نمی‌افتد. محتوای جذابی که به طور مداوم پست می‌شود، کلید اصلی است. زمان می‌برد تا جایگاه خود را پیدا و مشخص و ثابت کنید. ما یک کانال را با یک ایده بزرگ راه اندازی میکنیم. سپس، در طول زمان و آپلود چندین ویدیو متوجه می‌شویم که چه چیزی در این کانال به خوبی کار می‌کند و چه چیزی برای این کانال خوب نیست، مردم چه چیزی را تماشا می‌کنند و چه چیزی را نادیده می‌گیرند. به عبارت دیگر، صد و پنجاهمین ویدیوی شما احتمالاً با ویدیوی اول‌تان بسیار متفاوت خواهد بود، اما باید مراحل ایجاد اولین ویدیوها را طی کنید تا واقعاً جایگاه خود را در دنیای یوتیوب پیدا کنید.

عادت1 فقط ادامه دهید: پایداری کلید اصلی برای موفقیت در یوتیوب است

حالا چگونه باید متوجه شوید که چه چیزی در کانال‌تان درست کار می‌کند؟ داده‌ها. YouTube Analytics جای خوبی برای شروع است. این به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید و شکاف‌های موجود را پیدا کنید. TubeBuddy’s Channelytics، Opportunity Finder و VidIQ هم می‌تواند کمک بزرگی به کریتورها کند. می‌توانیم ساعت‌ها درباره داده‌ها صحبت کنیم، اما نکته اصلی این است که چیزهای جدیدی را امتحان کنید تا ببینید محتوای شما چگونه کار می‌کند. کارهایی را بیشتر انجام دهید و کارهایی را کمتر انجام دهید. خیلی ساده است! 😉

عادت2•  ایده ها و الهامات را دنبال کنید

الهام ممکن است چیزی باشد که یک کانال یوتیوب را با آن شروع می‌کنید، اما این چیزی نیست که آن را ادامه دهید. پس ایده لازم است! بانکی از ایده‌هایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، در زمانی که پیدا کردن الهام‌بخش سخت است، برای خود نگه دارید. یک تقویم محتوا ایجاد کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی و چه زمانی پست کنید. بر اساس آنچه می‌توانید به طور واقعی ضبط، ادیت و منتشر کنید، برنامه‌ریزی کنید.

‌‌‌

✅ کامل ترین بانک ایده کانال یوتیوب | ایده های ناب و پولساز

‌‌

عادت3•  در مورد برنامه‌ریزی محتوای خود استراتژیک باشید

فرض کنید در حال فعالیت در یک کانال آموزشی هستید. به عنوان یک متخصص در آن موضوع، غریزه شما ممکن است این باشد که مستقیماً به سطح تخصصی موضوع خود بروید. که خب قطعا این مخاطب شما را محدود می‌کند. باید از مقدماتی شروع کنید. یک پایه بسازید. بعداً، هنگامی که وارد مسائل سطح تخصصی شوید، سابسکرایبر های جدید محتوای خوبی خواهند داشت که می‌توانند به آن بپردازند و همچنان به بازدید از ویدیوهای اولیه شما نیز ادامه دهند.

‌‌

عادت4•  با تولید محتوا مانند یک کار دوم رفتار کنید

این صحبت جدی است؛ این چیزی است که طبق آمار در یوتیوب احساس شده است. ظاهراً 78 درصد از کریتورها در مسیر یوتیوب می‌سوزند، بنابراین طوری به کانال خود نزدیک شوید تا بتوانید در 22 درصد دیگر قرار بگیرید. به یوتیوب به عنوان شغل مهم و اولیه خود نگاه نکنید! چون ممکن است جزو آن 78 درصد باشید!

همه نکاتی که ذکر کردیم به سختی این کار، کمک خواهند کرد. در پایان، لایک‌ها، بازدیدها و ساب‌ها وقتی که می‌آیند احساس خوبی دارند، اما کاملاً تحت کنترل ما نیستند. با پیوستن به کامیونیتی ای از سازندگان همکار در موضوع خودتان، پشتیبانی پیدا کنید.

و به یاد داشته باشید، یوتیوب یک ماراتن است، نه یک سرعت. 

بیشتر بخوانید:

چرا موفقیت در یوتیوب به مخاطب و کامیونیتی شما بستگی دارد؟

نامه ای از نیل موهان: اولویت های یوتیوب در سال ۲۰۲۳

راز و فرمول مخفی برای به دست آوردن و حفظ سابسکرایبر یوتیوب

 

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025