چهار گرایش برای افزایش بازدید یوتیوب در سال 2023

برای دریافت بازدیدهای بیشتر در سال 2023 آماده‌اید؟ با این گرایش‌های قدرتمند یوتیوب برای افزایش بازدید یوتیوب در سال 2023 ، مانند استفاده از زیرنویس‌ها در ویدیوهای خود و ساختن محتوا برای نسل Z، شروع کنید.
با نزدیک شدن به سال نو، ممکن است به فکر راه‌هایی برای رشد کانال یوتیوب خود باشید. آیا باید همکاری‌های بیشتری انجام دهید؟ تصاویر تامنیل بهتری ایجاد کنید؟ مدتی را صرف یافتن کلمات کلیدی مناسب برای کانال‌تان کنید؟
این‌ها ایده‌های عالی هستند، اما کار دیگری وجود دارد که می‌توانید برای دریافت بازدید بیشتر انجام دهید: آن‌هم دنبال کردن ترندهای یوتیوب!

1. ترند ” Silence یا سکوت”

آیا ویدیوهای یوتیوب را در حالت بی‌صدا تماشا می‌کنید زیرا بیش از حد مشغول خواندن شرح‌‌حال‌ها هستید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. همانطور که به نظر می‌رسد، سکوت در یوتیوب در حال افزایش است.
می خواهید ببینید این موضوع چقدر محبوب شده است؟ به Google Trends بروید و در نوار جستجو عبارت “Video Captions” را تایپ کنید. متوجه خواهید شد که در پنج سال گذشته، عبارت “video captions” هر سال بیشتر و بیشتر جستجو شده است.
بنابراین برای افزایش بازدید یوتیوب در سال 2023 ، به ویدیوهای خود زیرنویس اضافه کنید. آن‌ها محتوای شما را در دسترس‌تر می‌کنند تا افراد مبتلا به کم شنوایی – یا حتی کسانی که در محیط‌های حواس‌پرتی قرار دارند – بتوانند حرف شما را بفهمند.
اضافه کردن زیرنویس‌ها یک کار مهم است، اما می‌توانید آن را به سرعت با دو ابزار انجام دهید:
سیستم زیرنویس خودِ یوتیوب: سریع و رایگان است.
CapCut: این ابزار زیرنویس‌های خودکار را ایجاد می‌کند که به راحتی قابل ویرایش هستند. همچنین می توانید فونت، اندازه و رنگ متن خود را تغییر دهید.

2. صحبت کمتر، اقدام بیشتر: روندی که مدام در حال افزایش است

مردم خواهان سرگرمی سریع در یوتیوب هستند و این برای افزایش بازدید یوتیوب در سال 2023 تغییر نخواهد کرد. اگر چیزی باشد، فقط تشدید خواهد شد!
شما می توانید با “قلاب کردن” بینندگان در هشت ثانیه اول هر ویدیو از این روند جلوتر برید. به جای گفتن «به کانال من خوش آمدید» و «این ویدیو X، Y و Z را پوشش می‌دهد»، فقط در مورد X، Y و Z صحبت کنید!
پس از تسلط بر مقدمه یوتیوب، به بقیه ویدیوی خود نگاه کنید و صحنه‌هایی را که جذاب یا سرگرم کننده نیستند را حذف کنید. ویدیوی بسیار بهتری خواهید داشت که بینندگان را از ابتدا تا انتها مجذوب خود می‌کند.

3. نسل-Z را هنگام ساختن ویدیو در نظر بگیرید

آیا می دانستید که 96 درصد از کاربران نسل-Z (نسل نت) در ایالات متحده یک حساب یوتیوب دارند؟ می‌شود گفت این همه آنها هستند!
بنابراین در سال 2023، نگاهی به محتوای خود بیندازید و ببینید آیا با نسل-Z مطابقت دارد یا خیر. طبق گزارش تیم یوتیوب، این بینندگان به دنبال چهار چیز هستند:
محتوای مرتبط: 65 درصد به جای آنچه که در فرهنگ پاپ ترند است، محتوایی را می‌خواهند که به زندگی شخصی آنها مرتبط باشد.
محتوای آرامش‌بخش: 83 درصد از یوتیوب برای استراحت استفاده می‌کنند.
نوستالژی: 82 درصد به دنبال محتوای نوستالژیک در یوتیوب هستند.
هوادارانی که باید دنبال شوند: 61 درصد طرفدار کسی یا چیزی هستند، به خصوص آنلاین.

4. دو برابر کردن در یوتیوب شورت

شورت‌های یوتیوب در سال 2022 یک معامله بزرگ بود، بنابراین برای افزایش بازدید یوتیوب در سال 2023 کاربران آنها را تصاحب خواهند کرد. داده‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد شورت‌های یوتیوب چقدر اعتیاد آور هستند، اما این واقعیت که 1.5 میلیارد نفر آنها را ماهانه تماشا می‌کنند شگفت آور است. به بیان ساده، زمان آن رسیده است که تعداد بیشتری از آنها را بسازید.

نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ مدتی را صرف تماشای Shorts در یوتیوب کنید تا بتوانید ببینید که سازندگان دیگر چگونه این کار را انجام می‌دهند. متوجه خواهید شد که بهترین شورت سه چیز دارد:

  • یک قلاب جالب توجه
  • داستانی مختصر و بدون خواب‌آلودگی
  • احساسات، سرگرمی یا حقایق جالب

برای دریافت بازدید بیشتر، YouTube Trends را دنبال کنید.

این ترندها به شما کمک می‌کنند در یوتیوب متمایز شوید زیرا در حال حاضر داغ هستند. شما به نسل-Z، مخاطبانی که به سرعت در حال رشد است، پاسخ می‌دهید، در حالی که از طریق زیرنویس‌ها به افراد بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید و با معرفی بهتر یوتیوب توجه آن‌ها را جلب می‌کنید.

‌‌

بیشتر بخوانید:

تمام تغییرات تبلیغات یوتیوب در سال ۲۰۲۳

راهنمای گام به گام شروع یک کانال یوتیوب در سال 2023

سال ۲۰۲۲ و مهم ترین امکانات یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025