ترندهای جدید یوتیوب در ابتدای سال 2023 و گرفتن بالاترین بازدید

چه به دنبال الهام گرفتن برای ویدیوی بعدی خود باشید، چه برای دانش عمومی خود در یوتیوب، یا فرصت‌هایی برای پیشی گرفتن از ترندهای جدید یوتیوب و رو به رشد، ما در این وبلاگ برخی از گرایش‌ها و ترندهای کلیدی را که باید از آنها استفاده کنید, آورده‌ایم. این لیست ترندهای جدید یوتیوب توسط تیم یوتیوب اعلام شده است! با من همراه باشید.

‌‌‌

Virtual Humans

این چیست؟ احتمالاً تاکنون نام VTubers را شنیده‌اید – شخصیت‌های مجازی و متحرکی که از زمان پیدایش در ژاپن در سطح جهانی شدیدا منفجر شده‌اند و بیش از 1.5 میلیارد بازدید در ماه به دست می‌آورند. برخلاف تصاویر کارتونی VTubers، Virtual Humans پرسونای دیجیتالی با ظاهری بیش از حد واقع گرایانه هستند که با ایجاد ویدئو برای دسته بندی های محتوای محبوب در یوتیوب، مانند چالش های رقص در Shorts، موزیک ویدیوها و کاور آهنگ، مخاطبان را مجذوب خود می کنند.

چرا مهم هستند؟ از آنجایی که هوش مصنوعی همچنان به تأثیر فزاینده ای بر خلقت ادامه می‌دهد، انسان های مجازی نشان می‌دهند که مخاطبان آماده تعامل با آنها هستند. چه با راه‌اندازی یک کانال جدید، چه با کریتوری که به دنبال تنوع بخشیدن به ارائه محتوای موجود خود است. همچنان می‌توانید با استفاده از شخصیت‌های دیجیتال، واقعی و کارتونی، یا چهره خودتان با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

‌‌

Narrative Horror [ترسناک روایتی]

این چیست؟ علیرغم اینکه ماه اکتبر و هالووین نیست! محتوای ترسناک بشدت در ترندهای جدید یوتیوب افزایش یافته است. ترسناک روایتی, به ژانری از محتوای ترسناک اشاره دارد که از جلوه های رسانه ای قدیمی از برنامه های تلویزیونی، نوارهای VHS و فیلم های قدیمی برای تقویت داستان‌ها استفاده می‌کند. این فیلم‌ها از طریق پروژه‌هایی مانند Local 58، The Mandela Catalogue، و The Backrooms (Found Footage) که به یکی از پرطرفدارترین ویدیوهای سال 2022 تبدیل شد، محبوبیت پیدا کرد.

‌مثال: 👇

Majorette Dancing [رقص]

این چیست؟ یک سبک رقص جدید است و از ماژورت‌ها الگوبرداری شده است. در حالی که رقص ماژورت معمولاً با گروه‌های راهپیمایی مرتبط است. این نوع رقص همیشه بخشی مقدس از سنت سیاه‌پوست‌ها بوده‌اند.

‌مثال: 👇

Wash Day Routine [روتین روزانه شستشو]

این چیست؟ فیلم‌های روتین روزانه شست‌وشو، تکنیک‌ها، محصولات و ابزارهای منحصربه‌فردی را که توسط افرادی با موهای بافت‌دار استفاده می‌شود، شرح می‌دهد. ایالات متحده بیشترین بیننده را برای این گرایش دارد و پس از آن هند، ترکیه و بریتانیا قرار دارند. در حالی که ویدیوهای قدیمی‌تر در زمینه روتین شستشو, روی آرایش مو متمرکز بودند، ویدیوهای فعلی بر سلامت و تندرستی تمرکز دارند – پدیده‌ای گسترده‌تر که در یوتیوب محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. در واقع بازدید روزانه از ویدیوهای مرتبط با موضوع خودمراقبتی در سه ماهه اول سال 2023 نسبت به 3 ماه آخر سال 2022  50 درصد افزایش یافته است.

چرا مهم هستند؟  موضوعات و زوایایی که آموزنده یا منعکس کننده مراقبت از خود هستند، در حال حاضر در ترندهای جدید یوتیوب , به ویژه در میان مخاطبان جوان، مورد توجه قرار می‌گیرند.

‌مثال: 👇

هنر آرایش ناخن

این چیست؟ محتوای زیبایی همیشه در یوتیوب جزء اصلی بوده است، به خصوص زمانی که با یادگیری ترکیب شده باشد. هنر ناخن، که در آن ناخن‌های دست با تکنیک‌ها و اکسسوری‌های هنری مختلف تقویت شده و حالت داده می‌شوند، از این قاعده مستثنی نیست و در سال گذشته بیش از 5 میلیارد بازدید در سراسر جهان به دست آورد. در یوتیوب، کامیونیتی کریتورهای هنر ناخن بسیار گسترده و متنوع است. با نزدیک شدن به روز ناخن در 5 می، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که محتوای این کامیونیتی آن را جشن بگیرد.

درباره ترندهای جدید یوتیوب بیشتر بخوانید:

کامل ترین بانک ایده کانال یوتیوب | ایده های ناب و پولساز

۹ آوریل روز جهانی ASMR

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025