در این مطلب با یوتیوبر کرهای Beautyfool صحبت شده است تا از موفقیت او در کانال خود آگاه شویم.
کریتور کانال Beautyfool، تولیدکننده محتوایی است که در یک شرکت تولید محتوا کار میکند. او که سرشار از خلاقیت و استعداد بود، از طریق اصرار و فشار همتایان خود وارد تولید محتوا در یوتیوب شد. او از طریق یک ویدیوی ویروسی که در کمتر از سه ماه 100000 بازدید داشت، به موفقیت دست یافت. حالا اپیزودهای سرگرمکنندهای از اتفاقاتی که ممکن است در مشاغل پاره وقت، دبیرستان و زندگی روزمره کرهایها بیفتد ایجاد میکند – صحنههایی که مردم به راحتی میتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند. او امیدوار است که کانال خود را به عنوان یکی از محبوبترین کانالهایی که در آن ترندها و میمها شروع میشود رشد دهد.
سوالاتی که از Beautyfool پرسیده شده:
از کجا برای شورت الهام گرفتید؟
من دوست دارم تجربیاتم را با مردم و از طریق مشاهده و ویدیوها به اشتراک بگذارم. برای مثال، کوهنوردی در فضای داخلی، چیزی است که من متوجه شدهام که اینروزها بسیار مد روز شده است، بنابراین تصمیم گرفتم ویدیویی در مورد اینکه اگر آن را امتحان کنم چه اتفاقی میافتد، بسازم.
برای این شورت چند تا برداشت انجام دادی؟
معمولاً حدود 15 دقیقه طول میکشد، اما میتواند تا 30 دقیقه طول بکشد. من معمولا برای هر صحنه دو تا سه برداشت انجام میدهم. من سعی میکنم سریع عکاسی و فیلمبرداری کنم، چون سعی میکنم در یک هفته سه فیلم کوتاه بسازم.
در حالی که شما تعداد زیادی Shorts را منتشر میکنید، در حال آزمایش ویدیوهای فرم بلند هم هستید. چگونه در قالبهای دیگر کار میکنید؟
درست است – در حالی که من چندین بار در هفته Shorts را منتشر میکنم، سعی میکنم فرمهای بلند را هم امتحان کنم. هدف من ساختن حدوداً سه ویدیو بلند در ماه است.
اخیراً کانال Beautyfool با مستند Hwang Eunjung، یک سریال طولانی که شامل چهار قسمت از زندگی یک دانشجوی کره ای است، تنها در یک ماه 100000 ساب جدید جذب کرد. بینندگان واقعاً وارد این موضوع شدند، و او امیدوار است که از فرم طولانی برای ارائه یک سریال عمیق تر استفاده کند.
آیا معیارهای تحلیلی خاصی وجود دارد که هنگام برنامهریزی محتوا آنها را در نظر میگیرید؟
من به حفظ مخاطب نگاه میکنم. از آنجایی که من شورت میسازم، در ابتدا سعی میکنم بینندگان را جذب کنم، اما همچنین سعی میکنم به جای اینکه صرفاً در ابتدا تلاش کنم بینندگان را مجذوب خود کنم، کیفیت کل ویدیو را بهبود ببخشم. در مورد ویدیوهایی که کاهش شدید در حفظ مخاطب را در اواسط ویدیو نشان میدهند، سعی میکنم کمبودهای ویدیوی قبلی را جبران کنم.
به عنوان مثال، من یک سریال کوتاه در مورد زندگی روزمره پست کردم. فکر میکردم که برای ارائه روایت بهتر، توجه بیشتری به ساخت اولیه کردم. با این حال، همان طور که من امیدوارم، شورتها بازدید زیادی نداشتند. بنابراین برای ویدیوی بعدی، با قرار دادن قسمت اصلی داستان در ابتدای ویدیو، یا استفاده از صدای درونی شخصیت برای توضیح وضعیت داستان، رویکرد متفاوتی در ترکیب ویدیو ایجاد کردم. Short دوم بیشتر مورد استقبال قرار گرفت که من از آزمایش جدیدم راضی بودم!
آیا نکته ای در مورد ویرایش / ادیت ویدیوها وجود دارد که از آن استفاده میکنید؟
برای شورت ویدیوها، مهم است که سریع بسازید و منتشر کنید – بنابراین من توجه زیادی به ویرایش نمیکنم. بلکه تمرکزم را روی بازیگری و اجرای کار میگذارم.
چگونه میتوان بهترین تعامل را با مخاطبان خود داشت؟
در حال حاضر، سعی میکنم حدودا یک ویدیوی طولانی و سه فیلم کوتاه در هفته را همزمان در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه آپلود کنم. من همچنین به طور فعال از اینستاگرام استفاده میکنم. از آنجایی که کانال من متشکل از شخصیتهای خیالی است که خودم ساختهام، حتی برای آن شخصیتها اکانت اینستاگرام ساختهام و از طریق نظرات در این اکانتها با بینندگان ارتباط برقرار میکنم. این یک راه واقعا سرگرم کننده برای آوردن بینندگان مختلف از پلتفرمهای دیگر به کانال خودم است
…
بیشتر بخوانید:
تجربه یوتیوبرهای معروف | Scott Frenzel چطور به یک میلیون سابسکرایبر رسید؟
تجربه یوتیوبرهای معروف | Marie Stella چطور به یک میلیون سابسکرایبر رسید؟
تجربه یوتیوبرهای معروف | UnderratedHijabi چطور از پشت فرمان به یک میلیون سابسکرایبر رسید؟
تجربه یوتیوبرهای معروف | Spencer Barbosa چطور به یک میلیون سابسکرایبر رسید؟