ماهانه ۲ میلیارد کاربر یوتیوب شورت را تماشا می‌کنند

گوگل اعلام کرد که بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه که وارد سیستم شده‌اند، یوتیوب شورت را تماشا کرده‌اند و این باعث برتری شورت‌ها نسبت به رقبایی مانند TikTok و Instagram Reels شده است. این تعداد در مقایسه با 1.5 میلیارد کاربر ماهانه برای YouTube Shorts در سال گذشته، افزایش یافته است.

در طول نتایج سه ماهه دوم سال 2023، گوگل همچنین اعلام کرد که یوتیوب 7.67 میلیارد دلار از طریق تبلیغات به ارمغان آورده است که از برآوردهای تحلیلگران پیشی گرفته و رشدی 4 درصدی را نسبت به سال گذشته ثبت کرده است. کاهش 2.6 درصدی درآمد تبلیغاتی یوتیوب نسبت به سال قبل

این شرکت یوتیوب شورت همچنین تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن را به تبلیغات ممتاز خود که YouTube Select را ارائه می‌کند، می‌آورد.

گوگل اعلام کرد که با نشانه هایی از رشد جهانی، در حال دستیابی به 150 میلیون نفر در صفحه نمایش تلویزیون‌های متصل در ایالات متحده است. سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که 80 میلیون کاربر پولی در سراسر YouTube Premium و Music دارد، اما در جریان درآمد سه ماهه دوم 2023، به‌روزرسانی کابران پولی را ارائه نکرد. هفته گذشته، یوتیوب قیمت‌های طرح پریمیوم انفرادی را 2 دلار و طرح Music را 1 دلار در ایالات متحده افزایش داد.

گوگل نتایج سه ماهه مثبتی با رشد درآمدهای تبلیغاتی و ابری داشت. این شرکت برای سه ماهه منتهی به ژوئن 74.6 میلیارد دلار درآمد داشته است — از 69.7 میلیارد دلار که در سه ماهه دوم 2022 ایجاد شده بود.

‌‌

بیشتر بخوانید:

گوگل می گوید یوتیوب شورت از ۵۰ میلیارد بازدید روزانه عبور کرد

بازدید یوتیوب شورت به ۱.۵ میلیارد کاربر ماهانه رسید

یوتیوب روش جدیدی برای ایجاد ویدیوهای شورتز معرفی کرد

نکات مهم در آپلود ویدیوها در یوتیوب

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025