اینستاگرام در رقابت با یوتیوب و تیک تاک زمان ریلزها را افزایش می دهد

اینستاگرام در رقابت با یوتیوب و تیک تاک قصد دارد تا زمان ریلزها را افزایش دهد، این محدودیت طول زمان ریلزها می‌تواند از ۳ دقیقه به ۱۰ دقیقه افزایش پیدا کند.

به گفته Alessandro Paluzzi، توسعه‌دهنده و افشاکننده معتبر سیستم‌های موبایلی، به نظر می‌رسد اینستاگرام در آستانه افزایش قابل توجهی برای به حداکثر رساندن طول پست‌های Reels است. محدودیت فعلی برای این ویدیوها سه دقیقه است، اما اسکرین شات های ارائه شده توسط Paluzzi نشان دهنده جهش آتی به 10 دقیقه است. این به طور موثر پلتفرم اینستاگرام را به یک پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیوی قوی‌تر مانند YouTube تبدیل می کند.

این حرکت همچنین به اینستاگرام متا اجازه می‌دهد تا با رقیب خود یعنی TikTok رقابت بیشتری کند، زیرا رقیب TikTok در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهایی به مدت ده دقیقه ارسال کنند. به نظر می‌رسد تیک تاک و اینستاگرام گرفتار نوعی از تقلید هستند، به طوری که یکی از برنامه ها به طور منظم از ویژگی هایی استفاده می کند که در ابتدا توسط دیگری رونمایی شده بود 🙂

در حالی که TikTok و Instagram برای ویدیوهای طولانی با هم رقابت می‌کنند، اما یوتیوب در جهت مخالف حرکت می‌کند. این تلاش برای به دست آوردن جایگاه بیشتر در فضای ویدیویی فرم کوتاه است، اخیراً مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ابزارهای سازنده و موسیقی‌های خاص TikTok را برای شورت‌ها اضافه کرده است.

بالاخره روزهایی که به راحتی می‌توانستید اینستاگرام را به عنوان «پلتفرم عکس»، تیک تاک را به عنوان پلتفرم «ویدیوی کوتاه» و یوتیوب را به عنوان پلتفرم «ویدیوی طولانی» برچسب بزنید، گذشته است. به نظر می رسد که همه آنها می‌خواهند پلتفرمی باشند که “همه کاری انجام می دهد” 

بیشتر بخوانید:

رقابت یوتیوب و تیک تاک| کودکان و نوجوانان زمان بیشتری صرف تماشای TikTok کردند

یوتیوب برخی ویژگی های تیک تاک را به شورت می آورد

تغییرات جدید و مهم الگوریتم اینستاگرام (2023)

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025