Jonothon Lyons یک بازیگر، نویسنده و هنرمند تئاتر با بیش از 15 سال تجربه در تولیدات حرفهای در شهر نیویورک است. در سال 2020، او اجراهای خیابانی را در نقش Buddy the Rat در نیویورک آغاز کرد و کلیپها بلافاصله در تمام شبکههای اجتماعی پخش شد. او به سرعت شروع به اجرا، فیلمبرداری، تدوین و پست کردن اجراهایش در یوتیوب کرد. در ژانویه 2021، به لطف معرفی YouTube Shorts، او متوجه رشد منظم سابسکرایبرهای خود در یوتیوب شد. پس با تمرکز بر یوتیوب شورت و آزمایش حجم زیادی از پستهای کوتاه روزانه، توانست کانال خود را در کمتر از 2 سال به 1 میلیون ساب برساند!
برنامه Jonothon برای آینده این است که به سراسر جهان سفر کند و با عنوان Buddy the Rat در مراکز مختلف شهرهای دیگر هم اجرا داشته باشد و تجربیات خود را از طریق vlogs و Shorts با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. به لطف یوتیوب، او از قبل هم میدانست که مخاطبان جهانی دارد (آنطور که خودش گفته 30 درصد از مشترکانش از هند هستند)، بنابراین Jonothon امیدوار است سفر کند و به دنبال کنندگان خود در سراسر جهان این شانس را بدهد که شخصاً Buddy the Rat را ببینند.
حال Jonothon سه نکته مهم خود را که معتقد است باعث شد به ۱ میلیون ساب برسد، به اشتراک گذاشته است:
سعی نکنید چیزی منحصر به فرد بسازید:
فقط محتوایی تولید کنید که واقعاً جالب باشد و چیز خاصی را در مورد شما به اشتراک بگذارد. بهترین راه برای متمایز شدن از دیگران این است که به سادگی از قلب خود پیروی کنید. سعی نکنید چیزی منحصر به فرد بسازید. اگر فقط روی چیزی که به آن علاقه دارید و قلبا آن را دوست دارید تمرکز کنید، طبیعتاً محتوای منحصربهفردی تولید خواهد شد، زیرا شما خودتان منحصربهفرد هستید. مخاطبان به دنبال کریتورهایی هستند که آشکارا بر اساس علایق خود و مبتنی بر ارزشهای خود محتوا خلق میکنند.یادتان باشد هیچکس دوست ندارد از کسی پیروی کند که میخواهد شخص دیگری باشد.
دیدگاه و پیام داشته باشید:
دقیقاً بدانید که میخواهید روی مردم تأثیر بگذارید تا چه کار کنند؟ باید حول محور تغییرات مثبت در دنیایی باشید که فکر میکنید امکان پذیر است. یافتن انگیزه برای ادامه تولید ایدههای جدید و محتوای جدید بسیار سخت میشود اگر دلایل بسیار مشخص و معنیداری برای انجام آن نداشته باشید. شما میتوانید تغییری در جهان ایجاد کنید، حتی اگر چیزی که میسازید، محتوای سبک، احمقانه و سرگرمکننده باشد، تا زمانی که دیدگاهی اساسی داشته باشد. همین پروژه Buddy the Rat تماماً در مورد روشن کردن طبیعت حیوانیای است که همه ما در درون خود داریم و تشویق به درک کردن آن مبنی بر اینکه ما گروههای متمایز و مجزا از مردم نیستیم، بلکه یک جامعه بزرگ و پیچیده هستیم. ممکن است برخی از مردم محتوای من را به عنوان یک شوخی کمدی ظالمانه ببینند، اما من پیام عمیقتری پشت آن دارم و این انگیزه من را حفظ میکند.
به آن پایبند باشید:
تصمیم بگیرید که قرار است چه کاری انجام دهید و هر روز برای سالها بدون تسلیم شدن به آن پایبند باشید. از زمانی که به طور کامل متعهد شوید و شروع به پست کردن محتوا در روز چندین بار برای افزایش سابهای خود کنید، حداقل 2 3 سال طول میکشد. اما تنها راه برای فهمیدن اینکه آیا رویای شما برای تبدیل شدن به یک کریتور موفق یوتیوب قابل دستیابی است یا خیر این است که تلاش کنید. و تلاش یعنی ارسال روزانه برای 2 3 سال بدون وقفه. به نظر طاقت فرسا میرسد و همینطور هم هست، اما این ماهیت یوتیوب است که در حال حاضر وجود دارد. اگر شما چالش را قبول نکنید، شخص دیگری این کار را خواهد کرد.