تجربه یوتیوبرهای معروف | Leanne Lee چطور به یک میلیون سابسکرایبر رسید؟

Leanne Lee یک کریتور سبک زندگی چینی-کانادایی است که کار در خانه را در کانال یوتیوب خود به نمایش می‌‌گذارد و در عین حال دو فرزند را هم بزرگ می‌کند. او کانال یوتیوب خود را در طول همه گیری ویروس کرونا راه اندازی کرد و در طی دو سال بیش از یک میلیون سابسکرایبر به دست آورد! Leanne درباره پیشرفت کانال خود  4 نکته از تجربه یوتیوبرها را برای کریتورهای مشتاق در یوتیوب ارائه می‌دهد که به دنبال افزایش مخاطبان خود هستند. با ما همراه باشید و به این نکات تجربه یوتیوبرها توجه کنید:

یوتیوب برای شخصی مثل من قلمروی دست نیافتنی به نظر می‌رسید – مادریِ دو فرزند بدون مهارت‌های ویرایش و ادیت پیشرفته فیلم یا تخصص در فیلمبرداری.  پست کردن در لحظه و بداهه در Shorts یک فرصت جدیدی برای به اشتراک گذاشتن محتوای من با هیچ انتظاری برای ویروسی شدن باز کرد.”

 

  1. از صدای اصلی محیط استفاده کنید: هر زمان که ممکن است، از صدای اصلی و واقعی استفاده کنید تا حس منحصر به فردی به محتوای خود اضافه کنید.
    برخلاف بسیاری از کریتورها، من از صداهای دیگر یا موزیک برای محتوای خود استفاده نمی‌کنم. در حالی که صدا یا موزیک برای ترندها و یا سینک کردن لب‌ها بسیار مهم است، هدف من ایجاد ویدیوهایی است که نه تنها قابل اشتراک‌گذاری و Share شدن هستند، بلکه می‌توانند مجدداً ترکیب شوند و دوباره منتشر و تماشا شوند. به نظر من، استفاده از صدای اصلی باعث افزایش صحت محتوای من می‌شود. واقعی بودن محتوای من را می‌رساند.
    ‌‌
  2. یک قالب قابل پیش بینی داشته باشید: یک قالب ثابت و قابل پیش بینی را برای ویدیوهای خود حفظ کنید تا یک نام تجاری قابل تشخیص ایجاد کنید. به قول معروف برای محتوای خود امضا داشته باشید! کارهای خانه در طول همه‌گیری کرونا، انعطاف‌پذیری لازم برای کاوش و آزمایش در پلتفرم یوتیوب را به من داد. علیرغم روزهای اولیه پر از آزمون و خطا، متوجه شدم که بیشتر الهام بخش محتوای من از گفتگوهایی است که با دخترم دارم. در حال حاضر او نیروی محرکه 99 درصد ویدیوهای من شده است!
    ‌‌
  3. برندسازی شخصی کلید مهم است: خود را به برند محتوای خود تبدیل کنید. اصالت خود را در آغوش بگیرید. هدف من این است که تجربیات منحصر به فرد فرزندپروری را در یک زمینه چند فرهنگی به نمایش بگذارم. با استفاده از درس‌هایی که از تربیت خودم به عنوان یک مهاجر آموخته‌ام، تلاش می‌کنم تا خرد را به دخترم منتقل کنم. تاکید بر هویت دوگانه ما به عنوان کانادایی و چینی موضوع اصلی محتوای من است.
    ‌‌‌
  4. مسائل مربوط به تعامل: به طور فعال به کامنت‌ها پاسخ دهید، حس اجتماعی بودن و ارتباط با مخاطبان خود را تقویت کنید. همیشه یادتان باشد که مخاطبان شما باید بدانند که تنها نیستند!

‌‌‌

تجربه یوتیوبرها ی معروف دیگر را بخوانید …

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025