به روز رسانی کنترل های تبلیغات در یوتیوب

تیم یوتیوب تصمیم گرفته در اواخر امسال (۲۰۲۳)، کنترل‌های تبلیغات در یوتیوب را به‌روزرسانی کند تا بتواند درآمد یوتیوبرها را بهینه و افزایش دهد.

ساده کردن کنترل‌های تبلیغات در یوتیوب (pre-roll, post-roll, skippable, and non-skippable) قبل از پخش، پس از پخش، قابل رد شدن و غیرقابل رد شدن در ویدیوهای طولانی

طبق اعلام تیم یوتیوب:
« از ماه نوامبر، ما در حال بهینه‌سازی درآمد یوتیوبرها هستیم و با حذف کنترل‌های آگهی فردی برای این چهار مدل تبلیغات، ایده جدیدی را برای استفاده از قالب‌های تبلیغاتی انجام می‌دهیم. ویدیوهای آپلود شده در آینده، وقتی یوتیوبر تبلیغات را روشن می‌کند، بینندگان ممکن است هر یک از این قالب‌های تبلیغاتی را ببینند. یوتیوب از عوامل زیادی برای تعیین اینکه بینندگان چه نوع تبلیغات در یوتیوب را ببینند استفاده می‌کند تا هم درآمد را به حداکثر برساند و هم تجربه تماشای مثبتی را تضمین کند. این عوامل شامل مدت زمانی است که بینندگان در معرض تبلیغات قرار می‌گیرند و تعداد دفعاتی که یک تبلیغ ویدیویی را قطع می‌کنند. »
‌‌‌‌
این تغییر فقط برای آپلودهای جدید اعمال خواهد شد و ربطی به آپلودهای قبلی کانال ندارد. همه ویدیوهای آپلود شده قبلی، انتخاب‌های قالب تبلیغاتی موجود خود را حفظ خواهند کرد، مگر اینکه تنظیمات کسب درآمد یک ویدیو در آینده ویرایش شود. کریتورها همچنین کنترل کاملی بر روی مکان‌های تبلیغات در اواسط فیلم و روشن یا خاموش کردن این تبلیغات خواهند داشت.
‌‌
‌‌

این تغییرات برای چه است؟

ما تبلیغات قبل از پخش، پس از پخش، قابل رد شدن و غیرقابل رد شدن (pre-roll, post-roll, skippable, and non-skippable) را به عنوان بهترین روش توصیه می‌کنیم و اکنون برای کمک به بهینه‌سازی درآمد یوتیوبرها، این را به همه آنها تعمیم می‌دهیم. بیشتر کریتورها نباید متوجه تغییری شوند، زیرا قبلاً بسیاری از این قالب‌های تبلیغاتی را به‌طور پیش‌فرض روشن کرده‌اند. در سال گذشته، برای ویدیوهای طولانی مدتی که در زمان انتشار برای کسب درآمد فعال بودند، بیش از 90 درصد ویدیوها دارای تبلیغات قبل از پخش، پس از پخش، رد شدن و غیرقابل رد شدن بودند.
‌‌‌
Non-skippable ads: تبلیغات غیرقابل رد شدن: در آزمایشی در نیمه اول سال 2023، مشاهده کردیم که کریتورهایی که تبلیغات غیرقابل رد شدن را فعال کرده بودند، علاوه بر ترکیب‌های متعدد از همه قالب‌های تبلیغاتی دیگر، به طور متوسط ​​بیش از 5٪ درآمد بیشتری از تبلیغات مشاهده کردند.
‌‌‌
Pre-roll ads: تبلیغات قبل از پخش: در آزمایشی در نیمه اول سال 2023، مشاهده کردیم که کریتورهایی که تبلیغات قبل از پخش را فعال کرده بودند، علاوه بر چندین ترکیب از همه قالب‌های تبلیغاتی دیگر، به طور متوسط ​​بیش از 15٪ درآمد بیشتری از تبلیغات را مشاهده کردند.
‌‌‌‌‌
‌‌‌

چه چیز دیگری در حال تغییر است؟

از آنجایی که تبلیغات در اواسط پخش به بخشی از پخش زنده و تجربه تماشای ویدیوهای طولانی تبدیل شده است، در ماه‌های آینده به کریتورها کنترل‌های میان فیلم بیشتری برای کمک به افزایش درآمدهای احتمالی می‌دهیم.
‌‌‌
کنترل‌های جدید تبلیغات میان فیلم (mid-roll) برای پخش زنده‌ها: برای کمک به کریتورها برای کسب درآمد در حین پخش زنده. یوتیوبرها می‌توانند تبلیغات ویدیوهای خود را بهینه‌سازی کنند یا آگهی‌های میان فیلم را خودشان انتخاب کنند تا در فواصل زمانی تعیین‌شده در جریان لایو استریم پخش شوند. قبل از اینکه تبلیغی در اتاق کنترل لایو ظاهر شود، یوتیوبر یک شمارش معکوس 60 ثانیه‌ای را با گزینه رد شدن از تبلیغ می‌بیند. به زودی، یک دکمه Delay ads جدید را معرفی می‌کنیم تا نمایش تبلیغات میان فیلم را به مدت 10 دقیقه به تاخیر بیندازد. اگر تبلیغی نادیده گرفته شود یا با تأخیر مواجه شود، می‌توان از دکمه درج آگهی‌ها برای درج دستی یک Mid-roll در هر زمان استفاده کرد.
بهینه‌سازی وقفه‌های تبلیغاتی میان فیلم در ویدیوهای طولانی معمولی: برای کمک به کریتورها در بهینه‌سازی دفعات تبلیغات در اواسط فیلم و کسب درآمد در ویدیوهای طولانی خود، گزینه دیگری را برای انتخاب این نوع تبلیغات در یوتیوب معرفی می‌کنیم. در ماه‌های آینده، یوتیوبرها این گزینه را خواهند داشت که به سیستم‌های ما اجازه دهند تا وقفه‌های تبلیغاتی توصیه‌شده و دستی را برای ویدیوهای خود در نظر بگیرند. از آنجایی که تبلیغی در هر وقفه تبلیغاتی نشان داده نمی‌شود، این به سیستم ما انتخاب‌های بیشتری می‌دهد تا مناسب‌ترین زمان را برای نمایش آگهی به بیننده انتخاب کند و به نفع کریتورها و بینندگان باشد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات، این لینک را بخوانید …
‌‌‌

تمام تغییرات تبلیغات یوتیوب در سال ۲۰۲۳

نحوه روشن کردن تبلیغات بعد از مانیتایز شدن کانال یوتیوب

گزینه های جدید تبلیغات شورت ویدیو یوتیوب | درآمدزایی بیشتر از شورت ها

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025