یوتیوب گزینههای خلاقانه جدیدی را برای شورتها اضافه میکند، همچنین قابلیت پیشنویس یا درفت کردن یوتیوب شورت را در iOS گسترش میدهد.
اول از همه، در مورد گزینههای خلاقانه – یوتیوب یک گزینه جدید «Cut» را ارائه میکند که به سازندگان شورتها امکان میدهد یک بخش کوچک (۱ تا ۵ ثانیه) از Shorts و VODهای واجد شرایط را کپی کنند تا بهعنوان مقدمه برای کلیپ کوتاهشان استفاده شود.
این فرآیند جدید و جالب با استفاده از محتوای محبوب به عنوان نقطه شروع برای ویدیوها، راههای بیشتری را برای هدایت کاربران به یوتیوب شورت شما ارائه میکند.
همانطور که در این تصاویر میبینید، میتوانید از طریق دکمه «Create» در صفحات تماشا یا با ضربه زدن روی منوی سه نقطه در حالی که در حال تماشای یک Short از فید آن هستید، به گزینه Cut جدید دسترسی پیدا کنید.
اگر یک Short از طریق Cut ایجاد کنید، یک لینک انتساب در یوتیوب شورت شما گنجانده میشود و به منبع اصلی کلیپ متصل میشود.
یوتیوب همچنین بهروزرسانی ویژگی Shorts Green Screen خود را که در ماه می برای کاربران منتخب راهاندازی کرده بود، ارائه کرد. در این وبلاگ درباره پرده سبز شورتها بخوانید.
این ویژگی تقریباً مانند گزینه مشابه آن در TikTok است. این ویژگی به شما امکان میدهد تا حداکثر ۶۰ ثانیه از یک فیلم کوتاه یا سایر ویدیوهای واجد شرایط در سراسر یوتیوب را کپی کنید، سپس میتوانید از آن به عنوان پس زمینه کلیپ کوتاه خود استفاده کنید.
همانطور که اشاره شد، این ویژگی چند ماه است که در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است، اما کریتورهای بیشتری به زودی این گزینه را خواهند داشت.
یوتیوب همچنین پیشنویسهای Shorts را ایجاد میکند و کاربران اکنون میتوانند هر تعداد پیشنویس را که دوست دارند در جریان ایجاد یوتیوب شورت ذخیره کنند.
تا کنون، سازندگان Shorts فقط میتوانستند یک پیشنویس را در هر زمان ذخیره کنند، اما فرآیند جدید اجازه میدهد درفت های بیشتری از شورت ها ایجاد کنید.
پیشنویسها از طریق دوربین Shorts در دسترس خواهند بود، با یک نماد جدید «Drafts» در پایین سمت راست صفحه در صورت وجود پیشنویسها. یوتیوب همچنین اشاره میکند که پیشنویسها مختص یک دستگاه هستند، بنابراین اگر دستگاه را تغییر دهید، نمیتوانید از تلفن دیگری به پیشنویسهای خود دسترسی داشته باشید.
Drafts، در حال حاضر، فقط در iOS در دسترس است.
از طرف دیگر، یوتیوب همچنین نکات مهمی را در مورد نحوه برجسته کردن شورت های قدیمی توسط الگوریتم گفته است:
«اگر امروز به فید یوتیوب شورت خود بروید، ممکن است ویدیوهای زیادی را ببینید که هفتهها یا حتی ماهها پیش به شما توصیه میشده. اگر بینندگان علاقه بیشتری به یک ویدیوی قدیمی نشان میدهند، چند نکته را باید در نظر داشته باشید، ممکن است محبوبیت آن موضوع افزایش یابد. Google Trends ابزاری مفید برای مشاهده چگونگی تغییر علایق جهان است. بینندگان جدید [ممکن است] کانال شما را کشف کنند و بخواهند ویدیوهای قدیمی شما را تماشا کنند، و بینندگان بیشتری [ممکن است] انتخاب کنند که ویدیوی شما را هنگامی که در فید به آنها پیشنهاد میشود, به اشتراک بگذارند.»
یوتیوب همچنین خاطرنشان میکند که در حال کار بر روی فعال کردن گزینه کمک مالی Super Thanks خود در Shorts است.
منبع: socialmediatoday.com
…
بیشتر بخوانید:
گزینه جدید کسب درآمد دلاری از یوتیوب| فروش محصول در ویدیوها