گزینه های جدید تبلیغات شورت ویدیو یوتیوب | درآمدزایی بیشتر از شورت ها

یوتیوب گزینه‌های جدیدی برای قرار دادن تبلیغات شورت ویدیو اضافه می‌کند تا فرصت‌های تبلیغاتی بیشتری را فراهم کند.


یوتیوب راه‌های بیشتری را برای تبلیغات مارک‌ها یا برندها از طریق شورتز اضافه می‌کند تا از ترندهای محتوای فرم کوتاه و تبلیغات شورت ویدیو یوتیوب استفاده کند و فرصت‌های نام‌های تجاری و برند را در برنامه به حداکثر برساند.

اول از همه، یوتیوب Shorts را به کمپین‌های Video Reach اضافه می‌کند، که از هوش مصنوعی برای قرار دادن تبلیغات شما برای بهبود دسترسی و کارایی استفاده می‌کنند.

همانطور که توسط گوگل توضیح داده شده است:

«با این به‌روزرسانی برای کمپین‌های Video Reach، شما به سادگی یک ویدیوی عمودی 60 ثانیه‌ای (یا کوتاه‌تر) را آپلود می‌کنید. اگر ترجیح می‌دهید از خلاقیت افقی موجود استفاده کنید، ابزارهای راه‌اندازی کمپین یوتیوب شامل ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طور خودکار ویدیوهای شما را برای صفحه عمودی تطبیق داده و بهینه می‌کند.»

کمپین‌های Video Reach از انواع مکان‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند تا به شما کمک کنند با تبلیغات خود به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید.

یوتیوب همچنین قرار دادن Shorts را به YouTube Select اضافه می‌کند، گزینه ارائه تبلیغات ممتاز خود، که تضمین می‌کند تبلیغات شما در کنار محتوای پرطرفدار روز نمایش داده می‌شود.

«با اولین موقعیت جدید در شورت، که به صورت آزمایشی در سراسر YouTube Select اجرا می‌شود، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در شروع یک جلسه مشاهده به آن نفوذ کنند. وقتی بیننده شورت شما را باز می‌کند و شروع به تماشا می‌کند، تبلیغ شما اولین چیزی است که می‌بیند. این به شما امکان می‌دهد، اولین تاثیر قوی داشته باشید.»

یوتیوب در تلاش است تا به کریتورها و تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا از پتانسیل تبلیغات شورت ویدیو یوتیوب بهره ببرند، به طوری که محتوای Shorts اکنون بیش از 50 میلیارد بازدید روزانه دارد که تقریباً دو برابر نرخی است که یک سال پیش مشاهده می‌کرد. انفجار محتوای ویدئویی کوتاه همه رفتارهای مشاهده جدید را در همه برنامه‌ها هدایت می‌کند و به همین دلیل، بسیاری از برندها باید رویکرد تبلیغاتی خود را مجددا ارزیابی کنند تا با واکنش مخاطبان هماهنگ شوند.

بیشتر بخوانید:

کاهش 2.6 درصدی درآمد تبلیغاتی یوتیوب نسبت به سال قبل

شروع ناموفق | یوتیوب نتایج اولین ماه کسب درآمد از شورت ها را به اشتراک

تمام تغییرات تبلیغات یوتیوب در سال ۲۰۲۳

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025