آپدیت های جدید یوتیوب, تجزیه و تحلیل پادکست و همچنین توصیههای هشتگ برای ویدیوهای بلند را برای کلیپهای بلند اضافه خواهد کرد.
یوتیوب قرار است گزینههای جدیدی را برای کریتورهای پادکست ارائه کند، در حالی که گزینههای دانلود ویدیویی را نیز اضافه میکند، و آزمایش جدیدی را راهاندازی میکند که هشتگهایی را برای اضافه کردن در آپلودهای لانگ توصیه میکند تا پیدا شدن ویدیوی شما را به حداکثر برساند.
اول از همه، کریتورها اکنون میتوانند یک پادکست جدید را مستقیماً در استودیوی یوتیوب ایجاد کنند و یک پلی لیست موجود را به عنوان پادکست تعیین کنند، که به بهبود فرآیند آپلود و مدیریت پادکستها کمک میکند.
آپدیت های جدید تمرکز روی پادکستها را بهطور خاص در برنامه یوتیوب آسانتر میکنند, با فرآیندهای آپلود بهبودیافته و ابزارهای اختصاصیای که کمک به جداسازی آپلودهای پادکست را از کلیپهای ویدیویی آسان می کند.
علاوه بر این، یوتیوب تجزیه و تحلیل پادکست را هم اضافه میکند.
تیم یوتیوب گفته است:
«آنالیز مخصوص پادکست برای پادکستها در دسترس خواهد بود. این با تجزیه و تحلیل فعلی موجود در استودیو متمایز است. اطلاعاتی در مورد نحوه یافتن بینندگان پادکست، آمار جمعیتی و تجزیه و تحلیل درآمد است.»
یوتیوب به تدریج ابزارهای پادکست بیشتری را توسعه میدهد. YouTube Music اکنون بیش از 77 میلیون مشترک دارد، به وضوح علاقه قابل توجهی به محتوای فقط صوتی نیز وجود دارد.
و با توجه به اینکه بسیاری از یوتیوببرهای محبوب هم اکنون پادکستهای خود را اجرا میکنند، منطقی است که یوتیوب افقهای خود را در این راستا گسترش دهد و یک پیشنهاد رسانهای جامعتر برای استعدادهای خلاق خود ارائه دهد.
از سوی دیگر، یوتیوب همچنین اکنون به کریتورها امکان میدهد ویدیوهای خود را از نسخه تلفن همراه YouTube Studio دانلود کنند.
«تا به حال، کریتورها میتوانستند ویدیوهای خود را در استودیو روی دسکتاپ دانلود کنند، اما نمیتوانستند این کار را در تلفن همراه انجام دهند. ما خوشحالیم که اعلام کنیم که این امکان را برای یوتیوبرها ایجاد میکنیم تا ویدیوهای خود را با فرمت MP4 از لیست ویدیوها در دستگاه خود در Studio Mobile و YouTube Mobile بارگیری کنند.”
این می تواند مدیریت محتوای یوتیوب را یا ارسال متقابل به پلتفرمهای دیگر از طریق برنامههای بومی آسانتر کند. اگرچه شایان ذکر است که YouTube Shorts، پس از دانلود، دارای واترمارک Shorts خواهد بود, به عنوان ابزاری برای محدود کردن ارسال متقابل به TikTok و Reels.
یوتیوب همچنین آزمایش جدیدی را اجرا میکند که هشتگهایی را برای انتشار کلیپهای ویدیویی طولانی پیشنهاد میکند:
« کریتورهای فیلمهای کوتاه بیش از یک سال است که این ویژگی را با عناوین ویدیویی آزمایش میکنند و ما بازخورد مثبتی از گروه آزمایش شنیدهایم، بنابراین ما این تجربه را به ویدیوهای طولانی نیز میآوریم. کریتورهای در آزمایش، هشتگهای پیشنهادی را در جریان آپلود در تلفن همراه مشاهده خواهند کرد. پیشنهادها برای کانالهای آزمایشی سفارشی خواهند بود، زیرا بر اساس محتوایی هستند که قبلاً در یوتیوب آپلود کردهاند.»
با این آپدیت های جدید یوتیوب کمک میکند تا پستهای شما را بهتر دستهبندی و نمایش دهد.
در نهایت، یوتیوب قالب تبلیغات همپوشانی (overlay Ads) خود را بازنشسته میکند. از 6 آوریل، تبلیغات همپوشانی دیگر ظاهر نمیشوند. یوتیوب می گوید که این قالب تبلیغاتی ثابت کرده است که برای بینندگان مخرب است. این حذف در حالت ایدهآل، تبلیغ کنندگان را به سمت انواع تبلیغات با ارزش تر و عملکرد بهتر سوق میدهد.
…
بیشتر بخوانید:
با آمدن پادکست یوتیوب موزیک به YouTube Audio تبدیل می شود؟
یوتیوب به پادکست اهمیت بیشتری داده است
یوتیوب به طور خودکار واترمارک به شورت های دانلود شده اضافه می کند