یوتیوب با گسترش آنالیزگر Key Moments یوتیوب به برنامه یوتیوب استودیو تلفن همراه، به دنبال اینه که اطلاعات آنالیزی بیشتری رو راحتتر در اختیار کریتورها قرار بده.
آنالیزگر Key Moments در نسخه دسکتاپ یوتیوب در سال 2020 در دسترس قرار گرفت و فهم بیشتری در مورد عملکرد محتوا از طریق نمودارهای مقایسهای ارائه میداد.
حالا، یوتیوب همون آنالیزگر Key Moments یوتیوب رو به اپلیکیشن تلفن همراه یوتیوب ارائه میده، که به کریتورها این امکان رو میده تا همون spikes and dips, key points of activity, retention bands و موارد دیگه رو بررسی کنن.
این ویژگی دادههای بسیار بیشتری رو برای ادامه کار به شما میده، که باعث میشه برنامهریزی استراتژی یوتیوب آسون تر بشه. بنابراین در هر زمان که بخواهید حتی اگر به رایانه دسترسی ندارید میتونید ویدیوهای خودتون رو آنالیز کنید.
علاوه بر این، یوتیوب همچنین یک پخش کننده ویدیویی جدید رو به آنالیزگر Key Moments یوتیوب خود اضافه کرده که به شما امکان میده بخشهای خاص هر ویدیو رو بر اساس نمودارهای Key Moments بررسی کنید.
این یک آپدیت قابل توجه از ویژگیهای آنالیزگر موبایل هست که بدون شک توسط کریتورهای یوتیوب مورد استقبال قرار میگیره.
. ویژگی جدید Live Redirections
حدود یک هفته پیش بود که یوتیوب ویژگی جدید Live Redirects ، که استریمرها رو قادر میسازد بینندههای خودشون رو به یک لایواستریم یا ویدیوی پریمیر دیگه در کانال دیگهای هدایت کنن، را راهاندازی کرد.
همانطور که توسط تیم یوتیوب توضیح داده شده:
‘کریتورهای با حداقل ۱۰۰۰ سابسکرایبر میتونن از ویژگیای به نام Live Redirect استفاده کنن تا بینندههای خود رو از یک لایواستریم یا پریمیر خود به یک لایواستریم یا پریمیر دیگه در کانال خود یا دوستان هدایت کنن.’ ویژگی جدید Live Redirect یوتیوب راه اندازی شد
این ویژگی ظرفیت بیشتری رو برای ارتقاء سابسکرایبرها در یوتیوب اضافه میکنه و میتونه به ابزاری ارزشمند برای مشارکتهای تأثیرگذار تبدیل بشه.
آنالیزگر Key Moments موبایل طی هفتههای آینده در دسترس همه سازندگان قرار خواهد گرفت.
…
بیشتر بخوانید:
ویژگی های جدید به لایواستریم یوتیوب اضافه میشود
ویژگی جدید Research یوتیوب به طور عمومی راه اندازی شد
یوتیوب تبلیغات را به Shorts می آورد | ۳۰ میلیارد بازدید روزانه