یوتیوب با پیشنهاد هشتگهای مرتبط برای افزودن به Shorts خود در فرآیند آپلود، به دنبال کمک به کریتورهای شورت ویدیوهای یوتیوب است تا برای کلیپهای خود جذابیت بیشتری کسب کنند.
همانطور که توسط یوتیوب توضیح داده شده است:
« برای آسانتر کردن افزودن هشتگهای مرتبط به عناوین ویدیو برای کریتورهای ویدیو شورت، آزمایشی را انجام میدهیم که هشتگهای جدیدی را پیشنهاد میکند که هنگام انتشار Shorts به آنها اضافه کنید. کسانی که در حال حاضر در این آزمایش هستند، هشتگهای پیشنهادی را در جریان آپلود در تلفن همراه خواهند دید. پیشنهادها برای کانال شما سفارشی میشوند، زیرا بر اساس محتوایی هستند که قبلاً آپلود کردهاید.»
بنابراین هشتگهای پیشنهادی مبتنی بر تشخیص هوش مصنوعی خود محتوا نیستند, بلکه بر اساس هشتگها و موضوعات رایج مرتبط با هر کانال خواهد بود.
یوتیوب به وضوح ترجیح میدهد کانالها از این نظر در خطوط تعریف شده خود باقی بمانند و خود را حول موضوعات خاصی هماهنگ کنند و اگر به دنبال ایجاد مخاطب هستید، این رویکرد نیز بسیار منطقی است.
با در نظر گرفتن این موضوع، این هشتگهای پیشنهادی واقعاً میتوانند کمک زیادی به انتخاب شما برای انتخاب تگهای مناسب برای کلیپهایتان کنند، و نه فقط هشتگهای معمولی و تبلیغاتی، مانند #shorts، که تقریباً مشابه #ForYou و #FYP TikTok است.
اگرچه توضیحدهنده خود یوتیوب در شورت ویدیوهای یوتیوب پیشنهاد میکند که کاربران باید برچسب #Shorts را «برای کمک به بهتر پیدا شدن» قرار دهند. با توجه به اینکه Shorts اکنون بخش مخصوص به خود را در برنامه دارد و همه ویدیوهای کمتر از 60 ثانیه در آن فیلتر میشوند، ممکن است این روش هشتگ شورت زدن دیگر منسوخ شده باشد. اما مجدداً، یوتیوب پیشنهاد میکند که این مورد را اضافه کنید.
با این حال، در حالت ایدهآل، این توصیههای جدید شروع به دور کردن ناشران از هشتگهای عمومیتر و هدفمندتر میکنند، که سپس به الگوریتمهای یوتیوب کمک میکند محتوای مرتبطتر را برای کاربران بیشتری برجسته کنند.
یوتیوب میگوید که تعداد کمی از کریتورهای شورت ویدیوهای یوتیوب در ایالات متحده در آزمایش اولیه گنجانده خواهند شد که هم روی دستگاه های iOS و هم اندروید اجرا میشود.
…
بیشتر بخوانید:
هشتگ گذاری درست و افزایش بازدید کانال یوتیوب