یوتیوب, تجربه مشاهده شورتهای پیشرفته یوتیوب را برای تلویزیونهای متصل راه اندازی میکند.
تماشای تلویزیون متصل به یوتیوب (CTV) – یا تماشای ویدیوهای یوتیوب از طریق تلویزیون خانگی – سریعترین و پرطرفدارترین استفاده را برای یوتیوب داشته است، در حالی که شورت ویدیو ها سریعترین فرمت محتوایی در حال رشد در یوتیوب بوده است.
پس منطقی است که یوتیوب هر دوی آنها را با هم ترکیب کند، یوتیوب تجربه جدیدی از شورت ویدیو را برای تلویزیون خانگی شما راه اندازی میکند، که Shorts را در یک قالب تمام صفحه و تعاملی در صفحه نمایشی بزرگتر به شما ارائه میدهد.

همانطور که در این مثال میبینید، نمایشگر جدید شورت ویدیو یک پنجره مشاهده کوچکتر را در وسط صفحه نمایش میدهد، در حالی که کاربران میتوانند از طریق کنترل تلویزیون خود با کلیپهای Shorts تعامل داشته باشند و امکان میدهد تا از میان آنها عبور کنند، تگهای موضوعی را انتخاب کنند و کارهای دیگر.
یوتیوب میگوید که آزمایشهای کاربران مختلفی را برای ایجاد بهترین قالب ارائه برای Shorts در صفحه بزرگتر انجام داده است.
طبق گفته یوتیوب:
«مهم این بود که تجربه شورت ویدیو ها در تلویزیون با آنچه کاربران در تلفن همراه میبینند و همچنین به شکلی طبیعی در صفحه نمایش بزرگتر احساس و دیده شود و حس خوبی به مخاطب دهد.»
مزیت نمایش محتوای Shorts بر روی صفحه نمایش بزرگتر این است که افراد بیشتری میتوانند به طور همزمان تماشاگر باشند، که این روند را تغییر میدهد و میتواند به تعامل بهتر کاربران حتی بیشتر از طریق گزینههای جایگزین تلویزیون یوتیوب کمک کند.
افزایش مشاهده تماشا از طریق تیوی, روند مهمی است که برای بازاریابان قابل توجه است، زیرا اساساً تبلیغاتی مانند تلویزیون را بدون قیمت بالای کمپینهای تلویزیونی سنتی و با گزینههای هدفگذاری پلتفرم دیجیتال برای بهبود دسترسی شما امکان پذیر میکند.
و با اضافه کردن تبلیغات یوتیوب در شورت ویدیو از سال ۲۰۲۳، میتواند فرصتهای جدیدی را برای برندها ایجاد کند تا از طریق فرآیند CTV YouTube به مخاطبان درگیر دست پیدا کنند.
ظهور سرویسهای VOD به طور گستردهتر یک تغییر کلیدی بوده است و در واقع، اکثر بینندگان جوانتر دیگر اصلاً کانالهای تلویزیونی سنتی را تماشا نمیکنند و بیشتر آنها با یوتیوب و کریتورهای محتوا در برنامههای مختلف هماهنگتر هستند.
با در نظر گرفتن این موضوع، همه بازاریابان باید به آن توجه داشته باشند و افزودن شورت در YouTube CTV یکی دیگر از پیشرفت های مهم در این زمینه است.
…
بیشتر بخوانید: