یوتیوب اولین مرحله آزمایش A / B تامنیل را در استودیوی یوتیوب راهاندازی میکند.
یوتیوب آزمایش تست A / B تامنیل ویدیوهای جدید را راهاندازی کرده است که مقایسه انواع تامنیل را برای به حداکثر رساندن عملکرد محتوا آسانتر میکند.
ابزار کوچک «‘Test and Compare’» که در گزینههای استودیوی یوتیوب شما موجود است، به شما امکان میدهد تا عملکرد حداکثر سه تامنیل را با یکدیگر مقایسه کنید، بنابراین میتوانید مطمئن شوید که بهترین گزینه را برای جذب بینندگان بیشتر انتخاب کردهاید.
همانطور که در مثال بالا میبینید، نتایج آزمون با «Watch Time» به عنوان معیار کلیدی که برنده نهایی را در هر مقایسه تعیین میکند، نمایش داده میشود.
درست کردن تامنیل شما مهم است، به عنوان وسیلهای برای جلب توجه بیننده، به همین دلیل است که بسیاری از تامنیلها را با استفاده از یک قالب میبینید (معمولاً با کریتور با حالت اغراق آمیز صورتش).
ستارههای برتر یوتیوب سالها است که قالبهای تامنیل خود را آزمایش کردهاند. در واقع، آقای Beast، مسلماً بزرگترین ستاره یوتیوب، ادعا میکند که تیمی متشکل از شش نفر دارد که تامنیل ویدیوی او را توسعه داده و آزمایش میکنند و حداکثر ۲۰ نسخه را برای هر یک از کلیپهای او امتحان میکنند.
ایجاد علاقه اولیه تنها راه برای به حداکثر رساندن بازدیدهای شما است و تامنیل شما نقش کلیدی در این امر ایفا میکند، به همین دلیل است که این آپدیت جدید میتواند افزوده ارزشمندی برای رشد کانال شما باشد.
یوتیوب میگوید که در حال برنامهریزی برای ارائه نسخه بتا گزینه آزمایشی A / B تامنیل خود در ماههای آینده برای «چند هزار کریتور» است.
تیم در تلاش است تا از سال آینده این ابزار را بهطور گستردهتر در دسترس همه قرار دهد، قطعا این یکی از ویژگیهای درخواستی برتر است و به شما کمک میکند تا تصمیمات مبتنی بر دادههای بیشتری در مورد استراتژی تامنیل خود بگیرید.
…
بیشتر بخوانید:
۱۲ مدل تامنیل یوتیوب که مردم دوست دارند روی آن کلیک کنند
استفاده از قانون یک سوم در طراحی تامنیل یوتیوب