آپدیت های جدید یوتیوب شورتز و صفحه آنالیز کانال

دوست دارین بدونید
بیننده‌های جدید کانال‌تون چند نفر بودن؟
یا چند نفر برای اینکه مجدد کانال‌تون رو ببینن, بازگشت به کانال داشتن؟

آپدیت های جدید یوتیوب برای کمک به کریتورها برای به حداکثر رساندن عملکرد خود، از جمله تجزیه و تحلیل شورتزهای تازه بارگذاری شده و ابزارهای جدید مقایسه ای.

اول از همه، در یوتیوب شورتز. برای کمک به کریتورهای شورتز، عملکرد کلیپ‌های آنها را به حداکثر می‌رساند. یوتیوب در حال به روزرسانی طراحی آنالیز شورتز در اپلیکیشن خود است.

YouTube Shorts analytics

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، یوتیوب نمایش تصویری داده‌های شورتز را آپدیت می‌کند. آپدیت های جدید یوتیوب

یوتیوب همچنین داده‌های پیشرفته‌تری از رفتار مخاطبان را به استودیوی یوتیوب اضافه می‌کند. به عنوان مثال، هنگامی که روی ‘See More’ در نمودار اصلی در برگه ‘Analytics’ خود ضربه می‌زنید، می‌توانید آمار بیننده‌های ‘new’ و بیننده‌هایی که برگشتن به چنل ‘returning’ را در لیست داده‌ها مشاهده کنید. (در تصویر زیر ببینید)

YouTube analytics update

این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بهتر درک کنید که مخاطبان شما درگیر با کانال شما هستند و چه تعداد از آنها برای اطلاعات بیشتر به کانال شما باز می‌گردند.

این اطلاعات همیشه در آمار تحلیلی پیشرفته شما در دسترس بوده‌اند، اما به روزرسانی آن, باعث می‌شود که به مدیران کانال بیشتر کمک کند تا رفتار بیننده را بهتر درک کنند.

+ آپدیت های جدید یوتیوب

یوتیوب همچنین نشان‌های پیش فرض خود را برای عضویت در کانال آپدیت می‌کند.

YouTube Membership badges

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، حالا، اگر یک کریتور از نشان ممبرشیپ کانال پیش فرض استفاده کند، یک ستاره دریافت خواهد کرد به جای یک نماد S.

منبع: socialmediatoday.com

بیشتر بخوانید:

آپدیت جدید یوتیوب آنالیتیکس در نمایش ویدیوها

آپدیت یوتیوب| نمایش بهترین قسمت ویدیو در نوار پیمایش پلیر یوتیوب

آنالیزگر Key Moments به اپلیکیشن یوتیوب می آید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025