دوست دارین بدونید
بینندههای جدید کانالتون چند نفر بودن؟
یا چند نفر برای اینکه مجدد کانالتون رو ببینن, بازگشت به کانال داشتن؟
آپدیت های جدید یوتیوب برای کمک به کریتورها برای به حداکثر رساندن عملکرد خود، از جمله تجزیه و تحلیل شورتزهای تازه بارگذاری شده و ابزارهای جدید مقایسه ای.
اول از همه، در یوتیوب شورتز. برای کمک به کریتورهای شورتز، عملکرد کلیپهای آنها را به حداکثر میرساند. یوتیوب در حال به روزرسانی طراحی آنالیز شورتز در اپلیکیشن خود است.
همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید، یوتیوب نمایش تصویری دادههای شورتز را آپدیت میکند. آپدیت های جدید یوتیوب
یوتیوب همچنین دادههای پیشرفتهتری از رفتار مخاطبان را به استودیوی یوتیوب اضافه میکند. به عنوان مثال، هنگامی که روی ‘See More’ در نمودار اصلی در برگه ‘Analytics’ خود ضربه میزنید، میتوانید آمار بینندههای ‘new’ و بینندههایی که برگشتن به چنل ‘returning’ را در لیست دادهها مشاهده کنید. (در تصویر زیر ببینید)
این ویژگی به شما کمک میکند تا بهتر درک کنید که مخاطبان شما درگیر با کانال شما هستند و چه تعداد از آنها برای اطلاعات بیشتر به کانال شما باز میگردند.
این اطلاعات همیشه در آمار تحلیلی پیشرفته شما در دسترس بودهاند، اما به روزرسانی آن, باعث میشود که به مدیران کانال بیشتر کمک کند تا رفتار بیننده را بهتر درک کنند.
+ آپدیت های جدید یوتیوب
یوتیوب همچنین نشانهای پیش فرض خود را برای عضویت در کانال آپدیت میکند.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، حالا، اگر یک کریتور از نشان ممبرشیپ کانال پیش فرض استفاده کند، یک ستاره دریافت خواهد کرد به جای یک نماد S.
منبع: socialmediatoday.com
…
بیشتر بخوانید:
آپدیت جدید یوتیوب آنالیتیکس در نمایش ویدیوها
آپدیت یوتیوب| نمایش بهترین قسمت ویدیو در نوار پیمایش پلیر یوتیوب