آموزش یوتیوب

آموزش یوتیوب

نکاتی درباره کشف و پیدا شدن ویدیو در یوتیوب

سیستم‌های یوتیوب در مورد نوع ویدیویی که می‌سازید نظری ندارد و از هیچ فرمت خاصی حمایت نمی‌کند. اما همیشه ویدیوها بر اساس عملکرد و شخصی‌سازی بینندگان شما، از جمله سابقه تماشا و جستجو, رتبه‌بندی می‌شوند.
در این وبلاگ درباره سیستم اکتشاف یوتیوب حرف زدیم. اینکه اصلا چه نوع ویدیوهایی مورد علاقه یوتیوب است؟ یوتیوب چگونه توصیه‌ها را برای مخاطب شخصی‌سازی می‌کند؟
همچنین چه عوامل خارجی بر تعداد افرادی که ویدیوهای شما را می‌بینند تأثیر می‌گذارد؟

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

چهار گرایش برای افزایش بازدید یوتیوب در سال 2023

برای دریافت بازدیدهای بیشتر در سال 2023 آماده‌اید؟
با این گرایش‌های قدرتمند یوتیوب، مانند استفاده از زیرنویس‌ها در ویدیوهای خود و حرف‌زدن کمتر و ساختن محتوا برای نسل Z، شروع کنید.
‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

همه چیز درباره تیک وریفای کانال یوتیوب + فایل صوتی

وقتی علامت تأیید✔️ یا تیک وریفای  را در کنار نام کانال یوتیوب مشاهده می‌کنید، به این معنی است که یوتیوب آن کانال را تأیید کرده است.
در این وبلاگ درباره تیک خاکستری رنگ وریفای گفتیم. اینکه چه زمانی می‌توانید برای گرفتن تیک وریفای کانال خود اقدام کنید؟ یوتیوب برای تایید چه چیزهایی را بررسی می‌کند؟ و …

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

صفر تا صد استوری‌ در یوتیوب

استوری‌ در یوتیوب , ویدیوهای کوتاه و مختص موبایل هستند که به شما امکان می‌دهند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. استوری‌ها در یوتیوب پس از ۷ روز منقضی می‌شوند.
همچنین برای کانال‌هایی با بیش از 10,000 سابسکرایبر در دسترس هستند. پس از رسیدن به 10,000 سابسکرایبر، ممکن است تا ۷ روز طول بکشد تا استوری‌ها نمایش داده شوند.

‌‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

هر آنچه که باید درباره قانون COPPA و کودکان در یوتیوب بدانید

یوتیوب کریتورهای خود را مسئول می‌داند که به مخاطبان خود بگویند محتوای آنها برای چه کسانی مناسب است. کودکان یا بزرگسالان؟
اگر یک کریتور در یوتیوب هستید، باید از تغییرات ایجاد شده توسط یوتیوب درباره قانون COPPA و محتوای مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال آگاه باشید.

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

RPM در یوتیوب | ردیابی درآمد خالص یوتیوبر

در کنار CPM معیار پولی دیگری به نام RPM وجود دارد که به کریتورها روش دقیق‌تری برای ردیابی درآمد کسب شده از طریق پلتفرم یوتیوب را می‌دهد.
در وبلاگ قبلی مفصل درباره CPM توضیح دادیم و عوامل مهمی که روی آن تاثیر می‌گذارند را معرفی کردیم. اما در این پست از بلاگ زینو نتورک موضوع RPM را مورد بحث قرار دادیم …
‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

CPM در یوتیوب | هفت عامل مؤثر بر درآمد کانال شما

سوالی که اکثراً وجود دارد این است که آیا CPM می‌تواند بدون هیچ دلیل مشخصی تغییر کند؟ با مطالعه کانال‌های مختلف می‌دانیم که CPM ها همیشه در نوسان هستند. اما افزایش یا کاهش به طور تصادفی اتفاق نمی‌افتد. چه CPM شما مانند دوج کوین به آسمان برسد یا مانند یک شهاب سنگ به زمین بیفتد، هر بار دلیل خاصی وجود دارد!
در جدیدترین وبلاگ زینونتورک هفت عامل مهم موثر بر CPM را بررسی کردیم.
‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

قابلیت Research در یوتیوب | مخاطب کانالت دنبال چی می‌گرده؟ + فایل صوتی

می‌توانید از برگه «Research» در YouTube Analytics برای کشف آنچه که مخاطبان و بینندگان در سراسر یوتیوب جستجو می‌کنند, استفاده کنید. قابلیت Research در یوتیوب می‌تواند به شما کمک کند خلأهای محتوا را کشف کنید و نقطه شروعی برای تحقیق و برای ایجاد ویدیوهای جدیدی که بینندگان به آن علاقه‌مند هستند, باشد.

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

نحوه روشن کردن تبلیغات بعد از مانیتایز شدن کانال یوتیوب

بالاخره شرایط درآمدزایی رو پر کردی و درخواست کسب درآمد کانال یوتیوب‌ت رو فرستادی و این پلتفرم هم کانال رو برای درآمدزایی پذیرفت و به قول معروف کانال رو مانیتایز کرد. حالا دیگه عضو YPP (YouTube Partner Program) شدید. بعد از این مرحله خودِ شما باید گزینه‌های درآمدزایی کانال‌تون (مثل تبلیغات) رو روشن کنید. اما چطوری؟

بیشتر بخوانید
زینونتورک

تماس با ما

آدرس:

2nd Floor, College House, 17 King Edwards Road, Ruislip, London, United Kingdom, HA4 7AE

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2024