اخبار یوتیوب

اخبار یوتیوب

یوتیوب نکات مفید و جدیدی را درباره رشد کانال یوتیوب به اشتراک گذاشت

یوتیوبر و کارمند شرکت یوتیوب به نام  Liaison Rene Ritchie (رنه ریچی)  اکنون طیفی از اطلاعات و نکته های مفید را از طریق Shorts برای رشد کانال یوتیوب به اشتراک گذاشته است.
نکات جالبی گفته شده که ذکر آن خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید …
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

آپدیت های جدید یوتیوب شورت

یوتیوب به تازگی خبر از آپدیت های جدید یوتیوب شورت داده است. 
برخی از ویژگی‌های جدید را برای Shorts ارائه می‌کند، از جمله مجموعه‌ای از گزینه‌های خلاقانه برای کمک به سفارشی‌سازی و گسترش استفاده از شورت ویدیوها.  
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

ویژگی های جدید اشتراک یوتیوب پرمیوم

کاربران یوتیوب پرمیوم ، برای ویژگی‌های بیشتر و جدیدتر آماده شوید تا به شما امکان کنترل تجربه بهتر استفاده از یوتیوب را بدهد.
‌‌‌
یوتیوب به تازگی برخی از جدیدترین ویژگی‌های یوتیوب پرمیوم را در اختیار مشترکین قرار داده است… در این وبلاگ جدیدترین قابلیت های اشتراک یوتیوب پرمیوم را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

ایجاد کمپین تبلیغاتی یوتیوب در داخل یوتیوب استودیو بدون استفاده از گوگل ادز

یوتیوب یک گزینه راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی ساده و جدید که در خود YouTube Studio در دسترس باشد را راه اندازی می کند،
‌‌
چیزی بر خلاف راه‌اندازی پیشرفته‌تر تبلیغات از طریق Google Ads، که می تواند تبلیغ ویدیوهای شما را آسان‌تر کند.
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

آپدیت های جدید یوتیوب که در سال 2024 شما را به درآمدزایی نزدیک می کند

در طول سال گذشته، یوتیوب به‌روزرسانی‌های زیادی را روی این پلتفرم برای کریتورهای خود ارائه کرده است. در حالی که برخی از این به‌روزرسانی‌ها جزئی هستند، بسیاری از آنها نگاه ما به یوتیوب را برای همیشه تغییر داده‌اند.
و وقتی به آینده نگاه می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که سرعت نوآوری به این زودی‌ها کند شود.
‌‌
برای کمک به شما در این مطلب به بزرگترین آپدیت های جدید یوتیوب اشاره می‌کنیم:
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

اعلام استفاده از هوش مصنوعی در ویدیوهای یوتیوب توسط تولیدکنندگان محتوا الزامی شد

به تازگی تیم یوتیوب، ابزار جدیدی را در استودیوی کریتورهای خود معرفی کرده است که از همه آنها می‌خواهد زمانی که از محتوای واقع‌گرایانه  (یعنی محتوایی که بیننده می‌تواند آن را به راحتی با یک شخص، مکان، صحنه یا رویداد واقعی اشتباه بگیرد)  – با رسانه‌های تغییر یافته یا هوش مصنوعی ساخته شده است، آن را به بینندگان اعلام کنند.

اما چه کسانی باید اعلام کنند که ویدیوی خود را با هوش مصنوعی یوتیوب ساخته‌اند و چه کسانی نیاز به اعلام شفاف ندارند؟
‌‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

آشنایی با الگوریتم یوتیوب در سال 2024

یکی از اسرار بزرگ و ابدی اینترنت، الگوریتم یوتیوب است 🙂  بیش از 70 درصد محتوای مصرف شده در یوتیوب مستقیماً از توصیه‌ها و پیشنهادها می‌آید، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید که چرا کریتورها و بازاریابان برای کشف آن وسواس دارند.
اگرچه هیچ کس (حتی خود یوتیوب هم) درک کاملی از نحوه عملکرد الگوریتم ندارد، اما خب برای درک الگوریتم باید از ابتدا شروع کنیم.
‌‌
ما در این مقاله نحوه کار الگوریتم یوتیوب در سال 2024 را فاش کردیم … 🫣
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

10 موضوع رقابتی در یوتیوب در سال 2023

طبق آمار اعلام شده، در سال گذشته میلادی، ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب 25.2 تریلیون بازدید داشته است. در آن زمان، کمتر از 30 میلیون کانال،  محتواها را در 50 دسته جداگانه در این پلتفرم آپلود کردند.

اگر به رقابتی ترین دسته بندی ها بر اساس بازدیدهای ایجاد شده در یک سال گذشته نگاهی بیندازیم، Pop Culture & Entertainment با 3 تریلیون بازدید برنده این لیست هستند.
‌‌
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

چهار شرط بزرگ تولید محتوا موفق برای سال 2024 | نامه مدیرعامل یوتیوب

یوتیوب با انجام یک شرط‌بندی بزرگ، خلاقیت تولید محتوا موفق را یک قدم جلوتر برد:  تصمیم گرفت درآمد را با کریتورها به اشتراک بگذارد. از آن زمان، رشد اقتصاد در یوتیوب باورنکردنی بود.
سال گذشته افراد بیشتری نسبت به قبل در یوتیوب محتوا ایجاد کردند. و این تیم به نقطه عطف جدیدی دست یافت. امروزه بیش از 3 میلیون کانال در برنامه (YPP) قرار دارد  و در سه سال گذشته بیش از 70 میلیارد دلار به کریتورها، هنرمندان و شرکت‌های رسانه‌ای پرداخت کرده است.
‌‌
اکنون هوش مصنوعی تحول دیگری را ایجاد می‌کند …
‌‌‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

برترین آپدیت های یوتیوب در سال 2023

یکی از هیجان‌انگیزترین چیزها در مورد یوتیوب این است که Google چقدر سرمایه‌گذاری کاملی در ارائه ویژگی‌های جدید و نوآورانه برای به روز نگه‌داشتن پلتفرم دارد.

با چنین رقابت شدیدی از سوی TikTok، Instagram، Facebook و دیگران، هر ابزار جدید با دقت طراحی شده است تا تجربه تماشای بهینه را به بینندگان بازگرداند، بنابراین تیم یوتیوب به راضی نگه داشتن تبلیغ‌کنندگان ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید
زینونتورک

تماس با ما

آدرس:

2nd Floor, College House, 17 King Edwards Road, Ruislip, London, United Kingdom, HA4 7AE

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2024