
آپدیت های جدید یوتیوب شورت
یوتیوب به تازگی خبر از آپدیت های جدید یوتیوب شورت داده است.
برخی از ویژگیهای جدید را برای Shorts ارائه میکند، از جمله
یوتیوب به تازگی خبر از آپدیت های جدید یوتیوب شورت داده است.
برخی از ویژگیهای جدید را برای Shorts ارائه میکند، از جمله
کاربران یوتیوب پرمیوم ، برای ویژگیهای بیشتر و جدیدتر آماده شوید تا به شما امکان کنترل تجربه بهتر استفاده از یوتیوب را بدهد.
<br
یوتیوب یک گزینه راهاندازی کمپین تبلیغاتی ساده و جدید که در خود YouTube Studio در دسترس باشد را راه اندازی می کند،
در طول سال گذشته، یوتیوب بهروزرسانیهای زیادی را روی این پلتفرم برای کریتورهای خود ارائه کرده است. در حالی که برخی از این بهروزرسانیها جزئی
به تازگی تیم یوتیوب، ابزار جدیدی را در استودیوی کریتورهای خود معرفی کرده است که از همه آنها میخواهد زمانی که از محتوای واقعگرایانه (یعنی
یکی از اسرار بزرگ و ابدی اینترنت، الگوریتم یوتیوب است 🙂 بیش از 70 درصد محتوای مصرف شده در یوتیوب مستقیماً از توصیهها و پیشنهادها
طبق آمار اعلام شده، در سال گذشته میلادی، ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب 25.2 تریلیون بازدید داشته است. در آن زمان، کمتر از 30 میلیون
یوتیوب با انجام یک شرطبندی بزرگ، خلاقیت تولید محتوا موفق را یک قدم جلوتر برد: تصمیم گرفت درآمد را با کریتورها به اشتراک بگذارد. از
یکی از هیجانانگیزترین چیزها در مورد یوتیوب این است که Google چقدر سرمایهگذاری کاملی در ارائه ویژگیهای جدید و نوآورانه برای به روز نگهداشتن پلتفرم
یوتیوب اکنون به کریتورها اجازه میدهد نظرات روی ویدیوها را متوقف کنند. این ویژگی که مدتی پیش اطلاع رسانی شده بود اکنون برای همه کریتورها
با نزدیک شدن به پایان سال، زمان آن فرا رسیده که به موضوعات و یوتیوبرهای پرطرفدار در یوتیوب نگاهی کنیم.
در سال
یوتیوب به دنبال بهبود روند کپی رایت کلیم (ادعای حق نسخه برداری) خود است، به طوری که کریتورها با کلیمهای متعدد مورد بمباران قرار نگیرند،