
اعلام استفاده از هوش مصنوعی در ویدیوهای یوتیوب توسط تولیدکنندگان محتوا الزامی شد
به تازگی تیم یوتیوب، ابزار جدیدی را در استودیوی کریتورهای خود معرفی کرده است که از همه آنها میخواهد زمانی که از محتوای واقعگرایانه (یعنی
به تازگی تیم یوتیوب، ابزار جدیدی را در استودیوی کریتورهای خود معرفی کرده است که از همه آنها میخواهد زمانی که از محتوای واقعگرایانه (یعنی
یکی از اسرار بزرگ و ابدی اینترنت، الگوریتم یوتیوب است 🙂 بیش از 70 درصد محتوای مصرف شده در یوتیوب مستقیماً از توصیهها و پیشنهادها
طبق آمار اعلام شده، در سال گذشته میلادی، ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب 25.2 تریلیون بازدید داشته است. در آن زمان، کمتر از 30 میلیون
یوتیوب با انجام یک شرطبندی بزرگ، خلاقیت تولید محتوا موفق را یک قدم جلوتر برد: تصمیم گرفت درآمد را با کریتورها به اشتراک بگذارد. از
یکی از هیجانانگیزترین چیزها در مورد یوتیوب این است که Google چقدر سرمایهگذاری کاملی در ارائه ویژگیهای جدید و نوآورانه برای به روز نگهداشتن پلتفرم
یوتیوب اکنون به کریتورها اجازه میدهد نظرات روی ویدیوها را متوقف کنند. این ویژگی که مدتی پیش اطلاع رسانی شده بود اکنون برای همه کریتورها
با نزدیک شدن به پایان سال، زمان آن فرا رسیده که به موضوعات و یوتیوبرهای پرطرفدار در یوتیوب نگاهی کنیم.
در سال
یوتیوب به دنبال بهبود روند کپی رایت کلیم (ادعای حق نسخه برداری) خود است، به طوری که کریتورها با کلیمهای متعدد مورد بمباران قرار نگیرند،
بخش جدید “For you” به مخاطبان شما هنگام بازدید از صفحه اصلی کانال شما، تجربه و لذتی دلنشین میدهد. این بخش ترکیبی
یوتیوب در حال ارائه یک روش جدید و آسانتر برای مشاهده جزئیات پرداخت درآمد کانال یوتیوب در برنامه استودیو است! این بدان معناست که دیگر
هر ماه بیش از 2 میلیارد نفر برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود به یوتیوب میآیند. برنامه یوتیوب موزیک، یک
سال گذشته، شرکت یوتیوب ظاهر جدیدی را برای این پلتفرم راهاندازی کرد و عناصر و ویژگیهای مدرنتری را اضافه کرد که به