تغییرات آماری جدید در یوتیوب استودیو
یوتیوب برای کاهش فشار مقایسه دادهها، تغییرات جدیدی را در استودیو آنالیتیکس اعمال میکند.
از جمع کردن دادههای آماری اولیه در استودیو
تا ارائه گزارش هفتگی شبیه به یک ژورنال …
یوتیوب برای کاهش فشار مقایسه دادهها، تغییرات جدیدی را در استودیو آنالیتیکس اعمال میکند.
از جمع کردن دادههای آماری اولیه در استودیو
تا ارائه گزارش هفتگی شبیه به یک ژورنال …
یوتیوب قصد دارد از زیرنویسهای ترجمهشده فراتر برود و به کریتورها اجازه دهد ویدیوها را به زبانهای دیگر دوبله کنند.
به گزارش The Verge، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که در حال آزمایش یک سرویس دوبله مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Aloud است که در انکوباتور Area 120 گوگل توسعه یافته است.
هنوز زمان دقیق عرضه آن اعلام نشده است …
بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، گوگل به بازیهای آنلاین به عنوان منبع درآمد احتمالی جدید برای یوتیوب نگاه می کند. طبق گزارش ها، پلتفرم میزبان ویدیو از کارمندان خود دعوت کرده است تا محصول جدیدی به نام Playables را آزمایش کنند که به کاربران امکان می دهد مستقیماً در خود یوتیوب به بازی های آنلاین دسترسی داشته باشند.
یوتیوب آزمایش تست A / B تامنیل ویدیوها را راهاندازی کرده است که مقایسه انواع تامنیل را برای به حداکثر رساندن عملکرد محتوا آسانتر میکند.
ابزار کوچک «‘Test and Compare’» که در گزینههای استودیوی یوتیوب شما موجود است، به شما امکان میدهد تا عملکرد حداکثر سه تامنیل را با یکدیگر مقایسه کنید، بنابراین میتوانید مطمئن شوید که بهترین گزینه را برای جذب بینندگان بیشتر انتخاب کردهاید.
تیم یوتیوب در حال ایجاد تغییر در سیاست جعل هویت خود به منظور مبارزه با افزایش جعل هویت و رییوز است.
این قوانین بهروزرسانی شده، کانالهای طرفداران / فنها را ملزم میکند که به وضوح اعلام کنند که به شخص یا نهادی که از آن پشتیبانی میکنند، وابسته نیستند.
تیم یوتیوب در حال آزمایش گزینه جدیدی است برای ایجاد ویدیوهای شورت در پاسخ به کامنتهای ویدیوهای افراد دیگر …
+ آپدیت جدید بهترین قالبهای ویدیویی کانال شما
یکی از اسرار بزرگ و ابدی اینترنت، الگوریتم یوتیوب است 🙂 بیش از 70 درصد محتوای مصرف شده در یوتیوب مستقیماً از توصیهها و پیشنهادها میآید، بنابراین به راحتی میتوان فهمید که چرا کریتورها و بازاریابان برای کشف آن وسواس دارند.
اگرچه هیچ کس (حتی خود یوتیوب هم) درک کاملی از نحوه عملکرد الگوریتم 2023 ندارد، اما خب برای درک الگوریتم باید از ابتدا شروع کنیم. پس با ما همراه باشید …
یوتیوب امروز اعلام کرده است که شرایط کسب درآمد کریتورها برای استفاده از درآمد تبلیغات ویدیویی از طریق YouTube Partner Program در سال 2023 را با کاهش نسبتاً شدید در ویدیوهای معمولی و Shorts تغییر داده است.
این نیاز جدید برای همه کاربران در سراسر جهان اعمال نمیشود، بلکه فقط در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، تایوان و کره جنوبی است.
قرار است یوتیوب شورت با تب جدیدی به نام «Samples» به YouTube Music بیاید.
در گذشته، این امر اجتناب ناپذیر بود اما حالا YouTube Music در حال آزمایش یک تب جدید به نام “Samples” است که به نظر میرسد شورتهای متمرکز بر موزیک ویدئو را نشان دهد.
اخیرا سیاستهای YouTube Partner Program به روز رسانی قابل توجهی داشته است.
به دنبال بهروزرسانی جدید کسب درآمد از Shorts، یوتیوب حالا در حال تغییر خطمشی و سیاست برنامه خود برای Partner Program است. این بیشتر بر کریتورهایی که میخواهند از یک کانال کوچک یوتیوب کسب درآمد کنند تأثیر میگذارد! در این وبلاگ درباره این سیاستهای جدید و تاثیر آن بر درآمدزایی از کانال یوتیوب میگوییم.
آدرس:
2nd Floor, College House, 17 King Edwards Road, Ruislip, London, United Kingdom, HA4 7AE
ایمیل:
تلگرام: