یوتیوبرهای مطرح درباره YouTube Shorts چه گفتند؟

حدود یک سالی می‌گذره از وقتی که نسخه بتای اولیه YouTube Shorts در هند معرفی شد تا یوتیوب مأموریت خودش رو برای ارائه صدای همه کاربران و کمک به تولیدکننده‌ها برای افزایش مخاطب، انجام بده. برخی از یوتیوبرهای بزرگ و مطرح دنیا از تجربیات خودشون در استفاده از YouTube Shorts گفتن.

البته فراموش نکنیم که اینها فقط تعدادی از یوتیوبرهای مطرح هستن که اینچنین با YouTube Shorts پیشرفت کردن!


Katie Feeney

کتی، دانشجوی نوزده ساله، با شورتزهایی که بقیه در هر سنی می‌تونن با اون ارتباط برقرار کنن، به درخشش خودش ادامه می‌ده. از زندگی در خوابگاه و مطالعه تا نکات مربوط به سبک زندگی. شورتزهای کتی، انگیزه لبخند زدن به مردم می‌ده. جای تعجب نیست که اون از ماه مارس بیش از ۱.۲ میلیارد بازدید داشته!

Léo Léo

لئولئو، خالق برزیلی، از سال ۲۰۲۱ شروع به ارسال Shorts کرد و از ژانویه بیش از ۱ میلیارد بازدید به دست آورده. به علاوه همیشه در برگه‌ی پرطرفدارهای برزیلی هم قرار می‌گیره. هدف‌ش این‌ه که با ویدیوهای کمدی خود در مورد زندگی روزمره، لبخند و سرگرمی رو به جهان هدیه بده.

DankScole

از شوخ‌طبعی در زندگی، با خانواده و در روابطش نمی‌ترسه. پس از اینکه در ماه فوریه شروع به آپلود محتوا در YouTube Shorts کرد، کانال‌ش تنها توی یک ماه بیش از یک میلیون سابسکرایب و ۳۰۰ میلیون بازدیدکننده داشته. شورتزهای خنده دار و سرگرم‌کننده اون همچنان طرفدارانش رو مجذوب خود کرده، چون اون فقط به رشد کانال خودش فکر می‌کنه.

The Korean Vegan

وگان، وکیلی که به تولیدکننده محتوا تبدیل شده. وگان کره‌ای ما رو هر روز با شورتزهای خودش تحت تأثیر قرار می‌ده. در ۶۰ ثانیه یا کمتر، اون به موضوعات مربوط به سلامتی و تندرستی می‌پردازه. در حالی که خودش هم غذاهای خوشمزه‌ای می‌پزه.

Dushyant Kukreja

دوشیانت به دلیل شورتزهای سرگرم‌کننده و کمدی‌اش، محبوبیت پیدا کرده و اون رو دائما در صفحه‌های پرطرفدارهای یوتیوب قرار می‌ده. دوشیانت که به دلیل لایف استوری‌های مفهومی‌اش در YouTube Shorts شناخته می‌شه، امروزه بیش از ۴ میلیون مشترک داره.

در ادامه این وبلاگ شما رو با چندتا موضوع مناسب YouTube Shorts آشنا می‌کنیم:

شعبده بازی

شعبده بازی می‌تونه یکی از موضوعات شورتز یوتیوب باشه. مجری‌های شعبده می‌تونن آخرین ترفندهای خودشون رو به نمایش بگذارن و مردم می‌تونن با شخصیت‌ کاریزماتیک این جادوگرها : ) ارتباط برقرار کنن. YouTube Shorts مکانی عالی‌ه برای نشون دادن محتوای شعبده که به راحتی میشه، توجه مردم رو جلب کرد.

انیماتورهای ماینکرفت

محتوای بازی همیشه توی یوتیوب محبوب بوده و هست. همچنین دیدن جامعه خاص گیمر همیشه سرگرم‌کننده است. انیمیشن‌های Minecraft، موضوعی که از لحاظ تاریخی تو یوتیوب محبوب بوده. سازنده‌های ماینکرفت با استفاده از رندرهای دقیق‌تر، روایت‌های سرگرم‌کننده، ابزارها و تجربیات خودشون از این بازی رو توسعه میدن و می‌تونن شورتزهای خلاقانه‌ای برای مخاطبان خودشون تولید کنند.

موسیقی

موسیقی در YouTube Shorts جان تازه‌ای می‌گیره. هنرمندان لحظات موسیقیایی بی‌نظیری رو برای ارتباط با طرفداران خودشون خلق می‌کنن و بالعکس. طرفداران هم لحظات زندگی خودشون رو با موسیقی متن آهنگ‌های موردعلاقه‌شون به اشتراک می‌گذارن.

بیشتر بخوانید:

تعریف دقیق از RPM و CPM | معیار کسب درآمد یوتیوب

چطوری کانال یوتیوب بسازیم؟ (صفر تا صد)

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025