آپدیت یوتیوب | شخصی‌سازی جدید کانال یوتیوب برای جذب بیشتر بیننده

یوتیوب, شخصی‌سازی جدیدی برای محتوای کانال‌ها آزمایش می‌کند تا به حداکثر جذب بیننده کمک کند. این تیم به دنبال ارائه راه‌های بیشتری برای جذب بازدیدکنندگان کانال، با شخصی سازی جدید کانال یوتیوب شیوه نمایش محتوای آپلود شده شما بر اساس ترجیحات هر کاربر است.

‌برای مثال، یوتیوب در حال حاضر در حال توسعه تب‌های جداگانه برای آپلودهای «ویدیو معمولی یا بلند»، «شورتز» و «لایو» است و هر قالب محتوا را به عنصر خاص خود در صفحه کانال شما تقسیم می‌کند. برای مثال، کاربرانی که از طریق Shorts وارد صفحه شما می‌شوند، به صفحه خاص Shorts هدایت می‌شوند تا با سابقه تماشای آن‌ها هماهنگ شوند.

شخصی سازی جدید کانال یوتیوب

همانطور که در این مثال می‌بینید، «ویدیوها» و «شورت‌ها» در تب مخصوص به خودشان هستند، در حالی که کلیپ‌های «لایو» (اگر کانالی لایو ایجاد کرده باشد) در بخش خودشان نیز پخش خواهند شد.

این آپدیت جدید یوتیوب با سایر تغییرات اخیر در مرتب‌سازی محتوای کانال مطابقت دارد، که کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای موجود در تب «‘Subscriptions’» را به طور خاص فیلتر کنند، به عنوان مثال، در شورتزها و آپلودهای ویدیویی معمولی.

‌شخصی سازی جدید کانال یوتیوب:

شخصی سازی جدید کانال یوتیوب

‌‌

با تبدیل شدن Shorts به عنصر بزرگ‌تری از تجربه یوتیوب، منطقی است که این برنامه راه‌های بیشتری را برای کاربران به‌منظور استفاده از محتوای Shorts به طور خاص ارائه دهد، که همچنین با تجربه TikTok مطابقت دارد و به شما امکان می‌دهد در جریان دائمی ویدیوهای Shorts پیمایش کنید.

این به مدیریت کانال نیز مربوط می‌شود و بخش‌های اضافی می‌توانند نگه‌داشتن بینندگان را آسان‌تر کنند و به تقویت ارتباط و کامیونیتی شما کمک کنند.

یوتیوب همچنین به دنبال پیاده‌سازی عناصر شخصی‌سازی اضافی برای بازدیدکنندگان کانال است، از جمله نمایش محتوا بر اساس سابقه تماشای قبلی کاربران (در کانال شما و جاهای دیگر در یوتیوب)، تمایل به موضوع یا زبان‌هایی که آنها صحبت می‌کنند.

آنطور که یوتیوب توضیح داده:

«اگر کانال شما دارای چندین موضوع، زبان یا قالب‌های محتوا باشد. به عنوان مثال، وقتی بیننده ای شروع به تماشای یک ویدیو در کانال شما کرد، اما آن را تمام نکرد، این می تواند چیزی باشد که او علاقه مند به تماشای آن باشد پس شما می توانید این بخش را به صفحه کانال خود اضافه کنید.”

تجربه‌های شخصی سازی جدید کانال یوتیوب, می‌تواند به تشویق تماشای گسترده‌تر کمک کند و می‌تواند تأثیر زیادی بر کل واچ‌تایم و تعامل بین بازدیدکنندگان شما داشته باشد.

‌…

بیشتر بخوانید:

آپدیت های جدید یوتیوب شورتز و صفحه آنالیز کانال

آپدیت های جدید یوتیوب | ابزارهای خلاقانه جدید برای کامیونیتی پست یوتیوب

نحوه کار الگوریتم یوتیوب و پاسخ به سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025