آپدیت یوتیوب شورتز | آزمایش تگ محصول در شورت ویدیوها

آپدیت یوتیوب شورتز | یوتیوب تگ‌های محصولات را برای شورت ویدیوها آزمایش می‌کند، همچنین گزینه‌های موسیقی را برای کلیپ‌های کوتاه گسترش می‌دهد.

یوتیوب با این کار گزینه دیگری برای کسب درآمد برای Shorts راه‌اندازی می‌کند، با آزمایش جدیدی که باعث می‌شود برخی از کریتورها بتوانند محصولات را برای خرید در کلیپ‌های Shorts خود تگ‌گذاری کنند.

همانطور که توسط The Financial Times گزارش شده است، یوتیوب برنامه آزمایشی جدیدی را با کریتورهای منتخب در ایالات متحده آغاز کرده است که در آن تگ‌های محصول در Shorts نمایش داده می شود و بینندگان در ایالات متحده، هند، برزیل، کانادا و استرالیا می‌توانند این تگ‌ها را ببینند و خرید کنند. به طور مستقیم در برنامه یوتیوب.

«یوتیوب در حال حاضر طرح «بازاریابی وابسته» خود را آزمایش می‌کند و به کریتورهایی که محصولاتی را با تعداد معینی از تولیدکنندگان مستقر در ایالات متحده می‌فروشند، کمیسیون پرداخت می‌کند. یوتیوب، تاجر و کریتور، همگی یک کاهش نامعلوم از فروش را انجام می‌دهند.»

این آپدیت یوتیوب شورتز می‌تواند راه نجاتی کلیدی برای کریتورهای شورت و یکی دیگر از عناصر کلیدی به نفع یوتیوب باشد، زیرا نبرد برای استعدادهای خلاق در این فضا داغ می‌شود.

‌‌

چالش ویدیوهای شورت این است که نمی‌توانید مانند محتوای طولانی‌تر تبلیغات قبل و میان فیلم را وارد کنید، که این امر کسب درآمد مستقیم را دشوار می‌کند. یوتیوب قبلاً یک برنامه تبلیغاتی جدید را اعلام کرده است که در آن تبلیغات بین Shorts نمایش داده می‌شود و درصدی از کل درآمد ایجاد شده با کریتورها بر اساس عملکرد Shorts تقسیم می‌شود. در این وبلاگ درباره‌اش بخوانید.

اما کسب درآمد مستقیم، از طریق فهرست‌بندی محصولات، می‌تواند وسیله‌ای سودآورتر و مستقیم‌تر برای تخصیص بودجه به کریتورهای یوتیوب باشد، که می‌تواند Shorts را به گزینه‌ای جذاب‌تر برای کسانی تبدیل کند که به دنبال کسب درآمد از کلیپ‌های خود هستند.

آپدیت یوتیوب شورتز

مشخص نیست که تگ‌های محصول جدید یوتیوب شبیه به این هستند یا خیر، اما همانطور که اشاره شد، این گام دیگری در توسعه مسیرهای درآمدزایی پیشرفته یوتیوب برای کریتورهای شورت‌ویدیو در برنامه است.

در دیگر اخبار Shorts، یوتیوب همچنین به سازندگان Shorts اجازه می‌دهد تا بیش از 15 ثانیه از آهنگ‌های محبوب را در کلیپ‌های Shorts خود قرار دهند.

‌‌‌‌‌YouTube Shorts music

طبق توضیح یوتیوب:

«شما خواستار استفاده از بیش از 15 ثانیه صدا در Shorts خود بوده‌اید و اکنون می‌توانید از موسیقی 30 و 60 برای بیشتر آهنگ‌ها و حداکثر 60 ثانیه از صدای اصلی از Shorts و VODهای واجد شرایط استفاده کنید.»

این ظرفیت بیشتری را برای استفاده از موسیقی در برنامه فراهم می‌کند که به ارتقای تبلیغ موسیقی کمک می‌کند و در عین حال به ترندهای خلاقانه جدید دامن می‌زند.

«انتخابگر صدا میزان صدایی را که می‌توانید از هر ترک موسیقی یا ویدیو استفاده کنید (15 ثانیه، 30 یا 60 ثانیه) نشان می‌دهد و برای استفاده از بیش از 15 ثانیه باید مدت زمان ضبط ویدیوی خود را به 60 ثانیه تغییر دهید.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025