یوتیوب TV به پنج میلیون سابسکرایبر رسید

یوتیوب از نقطه عطف جدیدی برای YouTube TV رونمایی کرد، با سرویس‌های خود در حال حاضر تلویزیون یوتیوب تا ۵ میلیون سابسکرایبر کل و محبوبیت رسیده است.

یوتیوب TV در ابتدا در سال 2017 راه اندازی شد، در پنج بازار ایالات متحده، یوتیوب TV هم اکنون در ‘بیش از 99.5 ٪ از خانوارهای ایالات متحده’ در دسترس است و جایگزینی است برای تلویزیون‌های سنتی. همچنین دسترسی به تعداد زیادی کانال و محتوای محبوب.

 

آنطور که تیم یوتیوب گفته است:

“وقتی پنج سال پیش یوتیوب TV را راه اندازی کردیم، می‌خواستیم تماشای تلویزیون را با تجربه یک محصول مدرن و بدون هزینه‌های تجهیزات اضافی و دردسر, لذت بخش‌تر کنیم. یوتیوب تی وی اکنون در سراسر کشور با بیش از ۱۰۰ کانال در دسترس است و ویژگی‌هایی مانند فضای نامحدود DVR Cloud، ارائه محتوای زبان اسپانیایی و یک برنامه خانوادگی.”

محبوبیت در حال افزایش این پلتفرم حاکی از حضور یوتیوب در حوزه محتوای ویدیویی گسترده‌تر است، با شمارش تلویزیون متصل به یوتیوب (افرادی که محتوای یوتیوب را در تلویزیون خانگی خود مشاهده می‌کنند) به ۱۳۵ میلیون بیننده در هر ماه افزایش می‌یابد.

یوتیوب TV عنصر دیگری در تسلط گسترده محتوای ویدیویی یوتیوب است و در حالی که Tiktok به پلتفرم ویدیویی لحظه‌ای تبدیل شده است، به خصوص در بین مخاطبان جوان, یوتیوب هنوز هم به عنوان پلتفرم اصلی ویدیویی انتخابی توسط طیف گسترده ای از کاربران برنده است.

بیشتر بخوانید:

YouTube TV از موبایل به عنوان صفحه نمایش دوم استفاده می کند

سال ۲۰۲۲ و مهم ترین امکانات یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025