یوتیوب سیاست جعل هویت را برای مبارزه با افزایش ری یوز در یوتیوب از محتوای کریتورها به روز کرد.
تیم یوتیوب در حال ایجاد تغییر در سیاست جعل هویت خود به منظور مبارزه با افزایش جعل هویت و افزایش رییوز است.
قوانین بهروزرسانی شده، کانالهای طرفداران / فنها را ملزم میکند که به وضوح اعلام کنند که به شخص یا نهادی که از آن پشتیبانی میکنند، وابسته نیستند.
همانطور که توسط یوتیوب توضیح داده شده است:
«اگر کانال هواداران / فن را اداره میکنید، مطمئن شوید که به صراحت نام کانال خود را (به عنوان طرفدار / فن) ذکر کردهاید. برای بینندگان شما باید واضح باشد که کانال شما نماینده نهاد، هنرمند، برند یا موجودی نیست.»
یوتیوب بیشتر توضیح میدهد که؛ این آپدیت یعنی جلوگیری از ارسال مجدد(ری یوز در یوتیوب) محتوای دیگران توسط کاربران و ارائه آن به عنوان محتوای خود.
برای مثال، کانالهایی که ادعا میکنند «حساب طرفداران» ‘fan account’ هستند، اما در واقع با عنوان کانال آن شخص یا نهاد ظاهر میشوند و محتوای آنها را دوباره آپلود میکنند، مجاز نیستند. مثال دیگر میتواند کانالهایی با نام و آواتار یا بنر مشابه با کانال دیگر باشد، با تنها تفاوت درج فضای خالی در نام یا گذاشتن یک عدد در نام کانال، این ها مجاز نخواهند بود.
این سیاست بهروزرسانیشده همچنین خاطرنشان میکند که هر گونه تخلف ممکن است منجر به فسخ فوری اکانت شما شود، برخلاف قبلا، که یوتیوب ابتدا سه اخطار (استرایک) را برای مجازاتهای مرتبط مشخص میکرد.
چرا ماجرا برای یوتیوب انقدر جدی شده است؟
چون یوتیوب شاهد افزایش کانالهایی است که محتوا را دقیقا از کریتورهای محبوب بارگذاری میکنند و خود را به عنوان شخص اصلی معرفی میکنند تا بتوانند کانال را سریعتر به درآمدزایی برسانند. این روند در اکثر پلتفرمهای ویدیویی وجود دارد، تیکتاک و اینستاگرام نیز بارها شاهد انتشار کلیپهای محبوب برنامههای تلویزیونی و محتوای پرطرفدار هستند، زیرا کاربران از هر راهی که میتوانند برای به حداکثر رساندن مخاطب خود استفاده میکنند.
این رویکرد بازنگری شده، به یوتیوب آزادی عمل بیشتری برای ممنوعیت کامل این رفتار میدهد.
این کمپانی گفته است که این سیاست به روز شده درباره ری یوز در یوتیوب از 21 آگوست 2023 اعمال میشود.
…
بیشتر بخوانید:
استفاده مجدد محتوا یا Reused در یوتیوب
دلایلی که یوتیوب درآمد کانال شما را لغو می کند – دی مانیتایز در یوتیوب