آپدیت یوتوب میگوید که این تیم در حال آزمایش اطلاعات جستجو و سرچ مخاطبان و تعامل جدید برای کمک به هدایت استراتژی محتوای کریتورها است.
یوتیوب برخی از گزینههای تحلیلی جدید را که به استودیوی کریتورها میآیند پیشنمایش کرده است، که دادههای بیشتری را در مورد آنچه مخاطبان شما به آن علاقه دارند، بر اساس فعالیت جستجو و تعامل آنها با موضوعات مختلف، ارائه میدهد.
عناصر جدید آپدیت یوتوب بخشی از ‘Search Insights’ یوتیوب خواهد بود که برای اولین بار در اواخر سال گذشته پیشنمایش آن را انجام داد. یوتیوب اولین مرحله از Search Insights را در آوریل منتشر کرد، که دادههای بیشتری را در مورد آنچه افراد در برنامه جستجو میکنند، هم در ارتباط با کانال و هم محتوای شما بهطور گستردهتر ارائه میدهد.

این میتواند زمینه مفیدی برای برنامهریزی شما باشد، و اکنون، یوتیوب به دادههای Search Insights خود عمق بیشتری اضافه میکند تا به کریتورها کمک کند تا ترندها و موضوعات کلیدی بیشتری را که مورد سرچ کاربران است, شناسایی کنند.
اولین عنصر جدید ‘Watch Interest’ است.

همانطور که توسط تیم یوتیوب توضیح داده شده است:
«در حال حاضر، Search Insights روی دسکتاپ فقط آنچه را که بینندگان جستجو میکنند نشان میدهد، اما اکنون، ‘Watch Activity’ را برای یک موضوع اضافه میکنیم. کریتورها اکنون میتوانند ویدیوهای برتر، در حال افزایش یا اخیر را در یک موضوع خاص مرور کنند تا بتوانند چیزهای جدیدی را درک کنند. بنابراین اکنون میتوانید حس بهتری از ترندهای مهمی که در بینندهها درگیر با آنها هستند در کلیپهای یوتیوب, بر اساس آنچه که مردم تماشا میکنند و نحوه انتقال آنها از ویدیو به ویدیوی دیگر بر اساس توصیهها, به دست آورید.
این میتواند شکاف بزرگی را در تحقیقات محتوای شما پر کند، زیرا بسیاری از افراد فقط از یک کلیپ به کلیپ دیگر ضربه میزنند، بدون اینکه عبارت جستجوی خاصی را وارد کنند. دانستن اینکه چه چیزی دارد جلب توجه میکند و حفظ توجه در این زمینه میتواند عمق ارزشمندی را به رویکرد استراتژیک شما بیافزاید.
یوتیوب همچنین در جدیدترین آپدیت یوتوب اطلاعات جدیدی در مورد فعالیت تماشای مخاطبان شما در یک موضوع خاص اضافه میکند:

این دادهها در آپدیت یوتیوب میگوید که این تیم در حال آزمایش اطلاعات جستجو و سرچ مخاطبان و تعامل جدید برای کمک به هدایت استراتژی محتوای کریتورها است.به شما عناصر مرتبط مورد علاقه در یک موضوع معین را نشان میدهند که میتواند به شما کمک کند تا بعداً برای به حداکثر رساندن جذابیت برای مخاطبان خود از آن کمک بگیرید.
در نهایت، یوتیوب در حال توسعه اطلاعات شخصیسازیشدهی جدیدی است که بر اساس علایق منحصربهفرد مخاطب است:

در اینجا چند نقطه داده جالب وجود دارد که میتواند به هدایت استراتژی شما در تولید محتوا کمک کند و اطمینان حاصل کند که از روندهای کلیدی استفاده میکنید که مخاطبان شما و سایرین در سراسر یوتیوب به دنبال اطلاعاتی در زمینه شما هستند.
این آپدیتها میتواند طیف وسیعی از دادههای ارزشمند را نشان دهد و دادههای سرچ مخاطب به شما کمک میکند تا استراتژی مؤثرتری را تدوین کنید که با گرایشها و علایق واقعی بیننده همسو باشد.
یوتیوب میگوید که اکنون در حال آزمایش این عناصر جدید در جدیدترین آپدیت یوتوب است، با این امید که در آینده نزدیک آنها را برای همه کریتورها بیاورد.
…
بیشتر بخوانید: