یک تغییر بزرگ در یوتیوب شورتز | ارائه درآمد مستقیم برای ویدیوهای کوتاه

یوتیوب شورتز به دنبال ارائه درآمد مستقیم برای شورت ویدیوها است. اما آیا این می‌تواند ضربه مهلکی برای TikTok و رهبری ویدیوهای کوتاه آن باشد؟

ممکن است این یک برداشت افراطی به نظر برسد، اما یوتیوب، از طریق YouTube Shorts، در حال افزایش استعدادهای خلاق در فرم‌های کوتاه است.

نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که یوتیوب به زودی یک گزینه جدید و درآمد مستقیم برای یوتیوب شورتز اضافه می‌کند که این امکان را فراهم می‌کند یک مسیر واضح‌تر برای سازندگان محتوای فرم کوتاه برای کسب درآمد صرفاً برای کلیپ های خود باشد.

طبق گفته نیویورک تایمز (گفتگوی صوتی از یک جلسه داخلی):

«یوتیوب تبلیغات را به Shorts خواهد آورد. به گفته یکی از این افراد، این شرکت قصد دارد 45 درصد از پول تبلیغات را به سازندگان بپردازد. در حالی که سازندگان یوتیوب به طور معمولی 55 درصد از پول را از تبلیغاتی که قبل و در حین ویدیوهای بلند پخش می شود دریافت می کنند. بر اساس صدای داخلی فاش شده، یوتیوب همچنین موانع ورود به YouTube Partner Program را کاهش می‌دهد و به کریتورهای بیشتری اجازه می‌دهد از تبلیغات یوتیوب درآمد کسب کنند.»

در حال حاضر، برای واجد شرایط بودن برای تبلیغات در محتوای یوتیوب، باید به 4000 کل واچ تایم عمومی در کانال خود در 12 ماه قبل برسید، همینطور به بیش از 1000 مشترک نیاز دارید.

این الزامات احتمالاً با Shorts سازگار نیست، زیرا کل واچ تایم آن به طور کلی بسیار کمتر خواهد بود، در حالی که کاهش تعداد مشترکین نیز راه را برای کریتورهای مرحله اولیه باز می‌کند تا در عوض در Shorts حضور پیدا کنند.

در مجموع، این می‌تواند YouTube Shorts را برای سازندگان ویدیوهای کوتاه به چشم‌انداز جذاب‌تری تبدیل کند.

اما یوتیوب چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ چگونه می‌توانید تبلیغات خاصی را به کلیپ‌های یوتیوب شورتز خاص وصل کنید؟ زیرا خود کلیپ‌ها به طور کلی فقط چند ثانیه طول می‌کشند.

بیشتر بخوانید:

یوتیوب راهنمای جدیدی برای استفاده از یوتیوب شورت منتشر کرد

روش های کسب درآمد از یوتیوب ۲۰۲۲

آپدیت های جدید یوتیوب | ابزارهای خلاقانه جدید برای کامیونیتی پست یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025