آزمایش ویژگی جدید ‘Promotions’ در استودیو برای آسان کردن تبلیغات یوتیوب

یوتیوب در حال آزمایش یک برگه جدید با عنوان ‘Promotions’ در یوتیوب استودیو است تا تبلیغ محتوای یوتیوب شما را آسان‌تر کند.
یوتیوب با افزودن این برگه جدید «تبلیغاتی» در استودیوی یوتیوب که نیاز کاربران به اجرای کمپین‌های تبلیغات یوتیوب از طریق Google Ads را کاهش می‌دهد. یوتیوب با این ویژگی به دنبال تسهیل اجرای تبلیغات یوتیوب و کانال و ویدیوها برای مردم است.
همانطور که توسط یوتیوب توضیح داده شده است:
«ما شنیده‌ایم که کریتورها ابزارهای بیشتری را برای کمک به رشد کانال خود و دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر لازم دارند، بنابراین ما در حال آزمایش یک ویژگی ساده‌تر به‌جای Google Ads در استودیو هستیم. کانال‌هایی که در حال حاضر در این آزمایش هستند، یک برگه جدید ‘Promotions’ را در صفحه محتوای استودیو خود می‌بینند.»
این امر می‌تواند باعث شود مدیران کانال‌های یوتیوب، تبلیغات سریعی را برای محتوای خود اجرا کنند، که می‌تواند درآمد بیشتری را هم برای یوتیوب و شرکت مادر گوگل به همراه داشته باشد.
همچنین می‌تواند افزایش حضور شما در یوتیوب را بسیار آسان‌تر کند. درست است که اجرای یک حساب Google Ads برای همین هدف چندان سخت نیست، اما ادغام این گزینه در ابزارهای مدیریت کانال شما و در کنار آمار آنالیز عملکرد ویدیو، می‌تواند پیشرفت بزرگی برای تلاش‌های تبلیغاتی یوتیوب باشد.
با توجه به اینکه TikTok همچنان در حال توسعه مدل‌های درآمدی خودش است و از طرفی استفاده از YouTube Shorts هم در حال افزایش است، یوتیوب به دنبال این است که به کریتورهای بیشتری نشان دهد که بهتر است کانال یوتیوب خود را هر چه سریع‌تر بسازند، و بتوانند از محتوای خود درآمد واقعی کسب کنند.

‌…

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© All contents and rights belongs to Zinonetwork 2025