یوتیوب ایجاد کمپین تبلیغاتی ساده شده را در استودیو اضافه میکند.
یوتیوب یک گزینه راهاندازی کمپین تبلیغاتی یوتیوب ساده و جدید که در خود YouTube Studio در دسترس باشد را راه اندازی می کند، چیزی بر خلاف راهاندازی پیشرفتهتر تبلیغات از طریق Google Ads، که می تواند تبلیغ ویدیوهای شما را آسانتر کند.
همانطور که در این مثال میبینید، در تب تبلیغات (Promotions) در استودیوی کانال خود، اکنون می توانید کمپینی را راه اندازی کنید تا دسترسی هر یک از کلیپ های آپلود شده خود را از طریق راه اندازی یک تبلیغات ساده و گزینه های هدف گذاری افزایش دهید.
(توجه داشته باشید که “بازدید از وب سایت” “Website visits” هنوز به عنوان یک گزینه در دسترس نیست، اما به زودی در این کمپین تبلیغاتی یوتیوب ارائه خواهد شد.)
تبلیغات یوتیوب برای همه کانال هایی که شرایط لازم برای ویژگی های پیشرفته را دارند و بیش از 1000 سابسکرایبر دارند، در دسترس است.
همانطور که توسط یوتیوب توضیح داده شده است:
« یوتیوبرها از تبلیغات برای رشد سریعتر بازدیدها و سابها، دریافت بازدیدهای بیشتر از محتوایی که در آن محصول یا خدماتی را به نمایش میگذارند، با هدف افزایش فروش، یا دستیابی به یک مخاطب خاص، مانند یک کشور جدید، استفاده کردهاند. تبلیغات علاوه بر دسترسی و پیشرفت ارگانیک کانال شما در داخل پلتفرم یوتیوب است، (و به این ترتیب، هرگونه واچ تایم های آمده از این تبلیغات به حساب واجد شرایط بودن برای مانیتایزی شما نخواهد بود و برای مانیتایزی حساب نمی شود.)
این میتواند یک راه خوب و موثر برای تقویت کلیپهای یوتیوب شما باشد.
بنابراین، دفعه بعد که کلیپی داشتید که مورد توجه قرار گرفت، اکنون می توانید به سادگی روی آن ضربه بزنید و هزینه تبلیغات را پشت سر بگذارید تا ببینید چه نتایجی به دست می آورید. و اگر عملکرد خوبی داشته باشد، به راحتی می توانید بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید و به محتوای خود توجه بیشتری کنید.
…
بیشتر بخوانید:
یوتیوب تبلیغات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با نام ‘Spotlight Moments’ راه اندازی کرد